News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
58 Guests, 0 Users

BE-84-30

Started by AZU-1965, May 21, 2015, 12:17:29 PM

Previous topic - Next topic

AZU-1965

Type; AZU
bouwjaar; 27 januari 1965
kleur; Groen
Bijzonderheden;
20160604_202135 by Azu A, on Flickr

Hallo allemaal,
Ik zat al wat langer te kijken naar een besteleend en onlangs eentje aangeschaft via MP. Ik las hier, dat sommigen deze al opgemerkt hadden.
Ik ben helemaal een leek op dit gebied, maar de bedoeling is om hem helemaal op te knappen en daarna nog veel plezier van te hebben. Bij het opknappen is zo'n forum natuurlijk onmisbaar, dus vandaar dat ik mezelf heb aangemeld en de besteleend even voorstel.

Zoals ik het aflees van de plaatjes, is het een azu a.



DSC02368 by Azu A, on Flickr
DSC02371 by Azu A, on Flickr

Groeten,

Gijs
AZU A 1965 - Mehari 1969

CitroenAZU

Hoi Gijs,

welkom hier!  Als je de auto nog op moet gaan knappen, doe je er wijs aan eerst langs de RDW te gaan voor de invoerkeuring.
Zodra dat OK is kun je gaan beginnen. Achteraf geeft nogal eens problemen is wel gebleken en dat wil je liever niet...

Je foto's kan ik overigens niet zien maar als je in Flickr op de foto klikt zie je rechtsonder een pijltje naast de foto. Als je daar op klikt en je klikt vervolgens op BBCode dan kun je die adresregel, die dan verschijnt kopiëren en in je post plakken. Dan wordt de foto wel zichtbaar.
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

AZU-1965

Dag Martijn,

Bedankt voor de tip, maar ik was reeds begonnen met alles te demonteren. Chassis en bakje staan inmiddels bij iemand, die voor mij het laswerk kan doen. Ben ik namelijk niet zo in thuis. Ik ga er in ieder geval nog even achteraan bij de RDW.

Foto's is nu ook gelukt  :D

Er is toch behoorlijk wat werk aan, dus misschien wel de vraag, moet ik er uberhaupt aan beginnen.