News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
84 Guests, 0 Users

93-45-RB

Started by CitroenAZU, September 08, 2009, 20:51:12 PM

Previous topic - Next topic

gerard560

Gefeliciteerd met je goedkeuring en dat je nu weer lekker mag rijden
auto ziet er mooi uit !!!!

gr gerard

CitroenAZU

Van Harte!!!!

En nu maar genieten met die koets!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Francois

Wat is ie mooi geworden zeg! Die landkaart ziet er ook schitterend uit. Veel rijplezier ermee!!
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

Jeroen AK

Net terug uit Friesland :)
Zonder mankementen, alleen het gasplankje geeft nog wat problemen.

Door de regen zonder veel lekkage hier en daar een klein beetje maar dat komt goed, het waaide dan ook flink hard.
Vol tegen de wind in ging het max 80 maar met wind mee de 105 aangetikt!

Het is een plezier om in de ak te rijden.
Groeten.
AK rolt weer vrolijk in het rond

mctommi

Gefeliciteerd Jeroen (Pim en Michel),

Mooi te horen dat de eerste serieuze rit goed is gegaan, dat smaakt uiteraard naar meer !
Hoop de "besteleend van Sjoerd" snel weer eens te zien. Misschien het besteleend weekend in September ? Of wellicht eerder bij een andere Citroën-bijeenkomst !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

mctommi

Wat istie fraai geworden, schitterend !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

michelidds

Jeroen met de besteleend naar z'n moeder, voordat hij voor het Hemelvaartweekend naar Zierikzee zou vertrekken.
Nog niet af, maar al wel in gebruik.  ;D

En natuurlijk staat besteleendweekend in de agenda.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

mctommi

Was hij in Zierikzee ? Dan had hij wel even langs kunnen komen in mijn voormalige pand in Oude-Tonge ! Was daar van het weekend druk bezig met deel zoveel van de immense verhuizing.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

michelidds

#144
Oude Tonge is bekend Tom.
Jeroen was druk met duiken, hij heeft vast geen tijd gehad.
(Ik ben nog aan het bijkomen van de rally Le Citron Pressé...)
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Jeroen AK

Kijk dat is nou toevallig!

Ja Tom ik had nog langs kunnen komen maar inderdaad erg druk met duiken, was leuk trouwens.
Handig hoor CitroenAzu dat jij een actief Flickr gebruiker bent.

Kan me herinneren dat die man foto's maakte maar niet verwacht dat hij ze online zou zetten leuk!

Gr,
Jeroen.
AK rolt weer vrolijk in het rond

michelidds

En Jeroen is afgelopen weekend alweer op reis geweest met de AK! Nu naar de Ardennen. Opnieuw zonder problemen.  
In een maand is er al ruim 2.000 km mee gereden. 8)
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

michelidds

#147
Vandaag zijn Pim en Jeroen met de AK begonnen aan een nieuwe grote reis!
Vanavond in de stromende regen naar Velp, waarvandaan ze morgen op vakantie gaan.
Met forse plannen... Vier weken via het oosten van Frankrijk naar Genève. Daarna door naar Noord-Italië.  En het plan is om via Oostenrijk en Duitsland terug te komen. Zeker 3.000 km!
Spannend hoor, houdt de AK het uit? Houden zij het uit?
Nou ja, sinds de APK-goedkeuring op 12 mei is er al 2.500 km probleemloos 'proefgereden'.
Laatste dagen zijn er nog wat laatste dingen verbeterd, hebben we de gordijntjes opgehangen en heeft Jeroen de remmen nog afgesteld, na de eerste slijtage. Kortom, we zijn vol vertrouwen.
Hier 3 plaatjes, vlak voor vertrek. Volgeladen!





27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Geert

Ik wens ze een prettige vacantie! Een geen panne!!
Doet mij aan "Old times"denken.
't is een kwestie van geduld........

michelidds

Pim en Jeroen zijn terug van vakantierit van 3 weken rond de Alpen.  :D
Probleemloos 3.800 km: België - Frankrijk - Zwitserland - Italië - Oostenrijk - Duitsland - Frankrijk - Duitsland - Nederland.
Dat wordt een merkbare toevoeging aan de motorkap...  ;D
Ik ben trots!   8)

Stoer onderweg.


Aan de voet van de Mont Blanc.


En aan het Lago di Garda.


;D ;D ;D ;D ;D
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Tags: