News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
80 Guests, 1 User

Pick-up

Started by MarcoAZU, April 20, 2023, 18:57:10 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Vandaag kocht ik mijn prachtige AZU Pick-up. Hij heeft dienst gedaan als noodauto op een fabrieksterrein. Bouwjaar 1967, 5000 originele kilometers op de teller en naar het zich laat aanzien klokgaaf. Origineel blauw geweest. 18 PK, helemaal schoon en keurig.
Martijn weet vast wel de foto's hierbij te plaatsen. Ik niet . Staat nog in Friesland en ook op Marktplaats onder projecteenden.

azurblade


MarcoAZU

Erg leuke auto Auke. Zo verzamel ik steeds meer auto's die als dienst auto gelopen hebben.
Deze auto kocht ik bij Duco in Dronryp. Ik heb bij hem gisteren ook de grijze koets met chassis gekocht. Die ga ik gebruiken om het mislukte project uit Heerhugowaard, waar ik een pick-up van wilde bouwen, om daar een leuk origineel Nederlands eendje van te bouwen.

MarcoAZU

Grijze koets is binnen. We hebben weer wat bij elkaar te zoeken! De koets is helemaal leeg maar best wel netjes. Een aantal delen gebruik ik van de rode Pick-up andere moet ik zoeken. Koets is van 1978.

azurblade

Even wat dagen puzzelen en weer een 2cv op de baan :)

MarcoAZU

Hij gaat wel naar de spuiter!

Dirk D

DSC_0078 by Dirk2cv, on Flickr
DSC_0079 by Dirk2cv, on Flickr
DSC_0080 by Dirk2cv, on Flickr
DSC_0081 by Dirk2cv, on Flickr
DSC_0082 by Dirk2cv, on Flickr
DSC_0083 by Dirk2cv, on Flickr
DSC_0084 by Dirk2cv, on Flickr
DSC_0085 by Dirk2cv, on Flickr



AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

MarcoAZU

Vijftien juni naar de RDW in Herenveen. Dat gaat spannend worden zonder chassisplaatjes. Toch bieden we hem zo aan, de eerlijke weg is de meest kansvolle.
Chassis met frotteurs voor en dempers achter. Geen knipperlichten in het voorspatbord.
Chassis enorm verzwaard aan alle kanten, kan best zijn dat het nummer onder de dubbele bodemplaat staat.
De man op de foto is mijn vriend Hans Kloos Fehac taxateur. Wij hebben gisteren een leuk dagje Friesland gehad.

CitroenAZU

Leuk ding Marco, het wordt steeds leuker op de weg!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

MarcoAZU

Dit is natuurlijk wel een afschuwelijk spannend project! Maar goed komen gaat het!

MarcoAZU

Naast de Philips is dit natuurlijk weer een hebbedingetje. Is waarschijnlijk een 21 pk, 1967.
Wachten tot 15 juni, maar er wacht hem al een plekje om aan te gaan sleutelen. Zo origineel mogelijk houden, dat sowieso. Rijden dat zal hij, niet naar Andijk!

siemenazu

Heb deze ook bekeken enkele weken geleden.
Is er leuk gebouwd, maar ik heb ook geen nummer kunnen vinden. Ben benieuwd wat de rdw er van zegt......
Hij heeft overigens meerdere bestellers staan, allen met werk.
Wel heb ik een dyane 4 ruiter meegenomen
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

MarcoAZU

Voorwaarde van aankoop is dat is een nummer in komt. Desnoods door middel van donor AZU.

MarcoAZU

Dyane heb ik ook gezien, ook erg leuk!

azurblade

Leuke azu. Zaten inderdaad geen plaatjes of nummers in. Dat wordt een uitdaging. Zaten plaatjes van donor ak350 bij. Geen azu maar wel een NL kenteken.

De Dyane was ook leuke Siemen. 

Tags: