News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
53 Guests, 0 Users

Pick-up

Started by MarcoAZU, April 20, 2023, 18:57:10 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Zaten geen plaatjes van een ak350 bij.

azurblade

Dan wordt het een lastige en duimen voor een registratie

MarcoAZU

RDW heeft al toegezegd de auto te zullen registreren. Of het echt daadwerkelijk gebeurd is afwachten. Maar wat ik zei, we bieden het aan zoals het is, dat is de beste weg!

azurblade


MarcoAZU

Vandaag RDW geweest, wat een leuke ochtend in Friesland ! VIN nummer is nu bekend. Het lijkt naar alle waarschijnlijkheid een prototype te zijn van Citroën. Hij heeft vanaf 1967 tot aan 1972 niet op kenteken gestaan en was origineel blauw. Dienst gedaan bij de fabriek van Citroën. Daarna ontdaan van chassis plaatjes en kenmerken verhuisd naar touwslagerij en dienst gedaan als nood auto.
Auto staat nu op mijn naam, afwachten is even op berichten uit Frankrijk en dan een herinslag van het VIN nummer.
DIRK gaat foto's plaatsen. Groet, Marco

Dirk D

AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

MarcoAZU

Dinsdag a.s. opnieuw naar RDW. Op verzoek van RDW zelf. Ik heb een flauw vermoeden dat het goedkomt.
Ben bang dat er ergens op de aardbol iemand rijdt met het zelfde Vin nummer. En dat ze daar achter zijn gekomen.

MarcoAZU

Foutje van de RDW en bedankt! Was een leuk reisje maar we konden weer gaan. We hadden eerst de papieren uit Frankrijk moeten hebben. Het is een Franse AZU. "Het is een bijzonder kind en dat is het"😂.

MarcoAZU

alles gaat naar Friesland..

MarcoAZU

Eigen plekje binnenkort..

MarcoAZU

Het wordt Buldaard, alwaar wij een prachtige boerderij gaan kopen. Bijna rond.

Tags: