News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
41 Guests, 0 Users

Krokante La Poste

Started by RCUPPER, April 24, 2016, 15:39:34 PM

Previous topic - Next topic

RCUPPER

Deze kwam ik tegen in Gemert. Als PTT/La Poste sympathisant blijft zo'n La Poste een mooie verschijning om tegen te komen.

Waarschijnlijk te koop als krokante foodtruck voor een erg krokante prijs.. Voorzien van een ingenieus systeem ter bevordering van de luchtcirculatie. (dat verklaart de prijs) :D :D :D

DSC05240 by RCUPPER, on Flickr

DSC05306 by RCUPPER, on Flickr

DSC05307 by RCUPPER, on Flickr

DSC05308 by RCUPPER, on Flickr

DSC05309 by RCUPPER, on Flickr

DSC05310 by RCUPPER, on Flickr
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

CitroenAZU

Dan is 6000 Euro inderdaad en hoop geld Dan kun je beter die van McTommi kopen!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

RCUPPER

Die van Tom zou ondertussen verkocht moeten zijn.. Waar zal die terug opduiken?
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

azurblade

Ik heb nog gedacht daar een bod op te doen. Ondanks de replica toch een mooi en harder exemplaar dan eerder afgebeelde

RCUPPER

Quote from: azurblade on May 01, 2016, 20:37:38 PM
Ik heb nog gedacht daar een bod op te doen. Ondanks de replica toch een mooi en harder exemplaar dan eerder afgebeelde

Waar is dit exemplaar gebleven? Ooit heb ik nog eens de wens een meeting te organiseren voor enkel en alleen ex voitures van wijlen Mctommie.
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Dirk D

#5
Zo Raoul, heb je de geest gekregen? Druk aan het posten op dit forum in ieder geval. Zeker voorbereiding voor volgend weekend..... :)
Ik kijk er naar uit.

De posteend van Tom is naar een liefhebber in Hoek van Holland gegaan na een veiling op het Eendeei. Maar dit nieuws is van even geleden, ik weet niet de laatste stand van zaken.

Zie pagina 4 van dit topic
http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=1293.0
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

RCUPPER

Quote from: Dirk D on September 21, 2018, 19:37:56 PM
Zo Raoul, heb je de geest gekregen? Druk aan het posten op dit forum in ieder geval. Zeker voorbereiding voor volgend weekend..... :)
Ik kijk er naar uit.

De posteend van Tom is naar een liefhebber in Hoek van Holland gegaan na een veiling op het Eendeei. Maar dit nieuws is van even geleden, ik weet niet de laatste stand van zaken.

Zie pagina 4 van dit topic
http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=1293.0

Eens even wat schwung op dit forum brengen noem ik, een week voor het grootse BEM is het hier maar akelig stil.

Volgens azurblade gaat de eigenaar van destijds zich nog aanmelden, misschien wel op het BEM!
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

RCUPPER

Quote from: RCUPPER on April 24, 2016, 15:39:34 PM
Deze kwam ik tegen in Gemert. Als PTT/La Poste sympathisant blijft zo'n La Poste een mooie verschijning om tegen te komen.

Waarschijnlijk te koop als krokante foodtruck voor een erg krokante prijs.. Voorzien van een ingenieus systeem ter bevordering van de luchtcirculatie. (dat verklaart de prijs) :D :D :D

DSC05240 by RCUPPER, on Flickr

En om het verhaal van dit krokante zusje ook nog even aan te halen, wie o wie heeft het aangedurfd en brengt ook deze op de BEM ooit???

Is alweer 2.5 jaar geleden, dus in die tijd kan veel veranderen 😁
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

azurblade

Contact is geweest na zijn aankoop. Ben benieuwd hoe het er nu mee staat. Zou leuk zijn als hij weer rijdend is.

Tags: