News:

27-29 september 2024 de 25e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - CitroenAZU

#1
Website algemeen / Re: even voorstellen!!!!!
June 21, 2026, 22:35:54 PM
Dan moet het Citroën 250 worden voor dat bouwjaar...
#2
Te Koop gevraagd / Re: imperiaal en spatlappen
June 21, 2026, 11:24:46 AM
Ik heb misschien nog wel een setje, zal eens kijken. (vind het persoonlijk op zo'n moderne 250 zonder mooier omdat ze er niet meer mee geleverd zijn)
#3
Y / Re: 69-YB-72
June 21, 2026, 11:22:27 AM
Schitterende 250!
Ik had exact zo'n zelfde 25 jaar geleden, ook in Beige Vanneau.
#4
Website algemeen / Re: even voorstellen!!!!!
June 21, 2026, 11:21:22 AM
Welkom hier, prachtige wagen!

AK250 bestaat inderdaad niet, maar wordt wel vaak gebruikt.

Oorspronkelijk wordt het een Citroën 250 genoemd.
#5
Website algemeen / Re: Ik ben hem kwijt !
June 20, 2026, 09:33:26 AM
Hij is er weer!

Wederom dankzij Volkswouter!


Gisteren bezig geweest met de toekomstige verhuizing van deze website.
Inmiddels zijn de kosten in een paar jaar tijd namelijk gestegen van 88 Euro tot 400 Euro per jaar en dat is eigenlijk niet te doen voor iets wat haast niet meer gebruikt wordt.
Dus als het goed is hebben we nu een goedkoper alternatief gevonden.


#6
Website algemeen / Re: goed rollend 2026
January 03, 2026, 23:58:38 PM
Iedereen het allerbeste toegewenst voor 2026!

IMG_9110 by CitroenAZU, on Flickr
#7
E / Re: 54-09-EB
November 30, 2025, 15:44:08 PM
_IMG3210 by CitroenAZU, on Flickr

Recent weer eens gespot...
#8
H / Re: 40-05-HB
November 30, 2025, 15:43:42 PM
Goed om te horen Hans! Ben benieuwd hoe dit pareltje er weer uit komt te zien.
#9
E / Re: EB-86-86
November 30, 2025, 15:41:18 PM
Ben benieuwd!
#10
A / Re: AN-87-66
November 30, 2025, 15:40:49 PM
Dat gaat de goede kant op, mooi werk!
#11
V / Re: BE-73-10 / 7-VGZ-39
November 30, 2025, 15:40:11 PM
Dat snap ik, fantastische kar!
#12
A / Re: AN-87-66
November 03, 2025, 13:24:59 PM
Mooi werk weer en de AVN is een leuke club!
#13
Website algemeen / Re: Besteleenden-hemel: Mctommi
November 03, 2025, 13:22:30 PM
De tijd vliegt...
#14
J / Re: JB-45-28
November 03, 2025, 13:20:56 PM
gisteren gespot!

DSC_0016 by CitroenAZU, on Flickr
#15
A / Re: AV-19-17
October 12, 2025, 17:26:53 PM
Gisteren even met het Azuutje naar Merksplas gereden. Was weer gezellig!

DSC_9771 by CitroenAZU, on Flickr