News:

27-29 september 2024 de 25e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
28 Guests, 0 Users

Ik ben hem kwijt !

Started by Geert, March 12, 2026, 17:48:30 PM

Previous topic - Next topic

Geert

Nee, niet de kluts en ook niet de besteleend, maar de startpagina van citroenazu.nl.
't is een kwestie van geduld........

CitroenAZU

Hij is er weer!

Wederom dankzij Volkswouter!


Gisteren bezig geweest met de toekomstige verhuizing van deze website.
Inmiddels zijn de kosten in een paar jaar tijd namelijk gestegen van 88 Euro tot 400 Euro per jaar en dat is eigenlijk niet te doen voor iets wat haast niet meer gebruikt wordt.
Dus als het goed is hebben we nu een goedkoper alternatief gevonden.


AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
250 La Poste 1977
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Geert

#2
Quote from: CitroenAZU on June 20, 2026, 09:33:26 AMHij is er weer!

Wederom dankzij Volkswouter!


Gisteren bezig geweest met de toekomstige verhuizing van deze website.
Inmiddels zijn de kosten in een paar jaar tijd namelijk gestegen van 88 Euro tot 400 Euro per jaar en dat is eigenlijk niet te doen voor iets wat haast niet meer gebruikt wordt.
Dus als het goed is hebben we nu een goedkoper alternatief gevonden.



Pardon, 400 euro ?
Ik hoop dan dat het nu veel goedkoper is , dat wat je nu gevonden hebt, dan die 400 euro.
Kun je de kosten niet drukken door wat advertenties ?
Gaan de meeste berichten nu dan via feestboek, of is de belangstelling gewoon veel minder?
't is een kwestie van geduld........