News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
41 Guests, 0 Users

BE-76-11

Started by AZURE, February 11, 2013, 17:40:52 PM

Previous topic - Next topic

mctommi

Staalborstel op slijptol is ook wel effectief ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Francois

Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

Valérie

#17
nououou ... Je weet het he: "zachte heelmeesters maken stinkende wonden" ... Je kunt e.e.a. beter nu stevig aanpakken, weet je ook zeker dat je naderhand nergens meer rotte plekken hebt overgeslagen !

Maarre ... geen papieren en zo: ben heel nieuwsgierig hoe je e.e.a. met de RDW geregeld krijgt ! Dus: blijf schrijven (liefst "gelardeerd met foto's" !!)
"Valérie" (AZU 250/1974) - "Otje" (HY 1981) - "Dikke Bertha" (BMW R75/5 1972) - "d' Eend" (2CV6-Special 1977) - "Simplex" (herenfiets uit 1948) -Modern Blik: Renault Kangoo 1999 (1e eigenaar)

marcopr

Wees voorzichtig met het nummer zichtbaar maken!
En haal je auto niet uitelkaar voordat hij geschauwd is door de RDW.

AZURE

@marcopr,

bedankt voor de tip, ik was exact hetzelfde van plan namelijk nog niet uit elkaar halen die auto, ik heb gisteravond gezocht naar het nummer maar helaas niets kunnen vinden, de bodemplaat is namelijk al te erg aangetast door de roest.

Ik hoop dat volgende week donderdag (rdw afspraak) alles maar weer in orde komt ???
And so, my fellow members: ask not what AZURE can do for you - ask what you can do for AZURE

Timo

#20
Ook ik heb geen papieren bij de auto, maar ik heb vandaag contact gehad voor een voorschouwing met de rdw. Morgen word ik teruggebeld voor een schouwing aan huis. En ik heb ook geen nummer gevonden in het chassis. Staat dat er wel in als je alu plaatjes hebt?
Timo                     
                           i====¬_
. __ ø.___o           │       |ø\_
(O_\D/___O)         i--O-----O\°

engbokho

Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Timo

Dan ga ik van het weekend nog maar eens driftig zoeken, want maandag om 13.00 uur komt hij langs.
Timo                     
                           i====¬_
. __ ø.___o           │       |ø\_
(O_\D/___O)         i--O-----O\°

azurblade

Ben (nog) geen expert in chassisnummers van besteleenden maar verbaasd me dat citroen voor de azu een andere locatie heeft bedacht dan de AZ.

In mijn voormalige AZ (1953) stond deze op de rechter voorpoot van het chassis nabij de alumium plaatjes.

Geert





In deze buurt moet je eens gaan zoeken!
't is een kwestie van geduld........

AZURE

@Geert,

bedankt, ik zal dit weekend nogmaals goed gaan zoeken.
And so, my fellow members: ask not what AZURE can do for you - ask what you can do for AZURE

Geert

Uit welk jaar dateert deze wagen eigenlijk?
't is een kwestie van geduld........

AZURE

De wagen is uit 1957, zie avatar.

Helaas de gehele week niets kunnen doen aan de auto ivm drukke werkzaamheden, ik hoop dit weekend te beginnen. ;D
And so, my fellow members: ask not what AZURE can do for you - ask what you can do for AZURE

marcopr

Daar zit het nummer bij mijn AZU 1958 ook. Als de bovenplaat van het chassis daar niet is vervangen dan zit er altijd een langwerpige, wat onregelmatige deuk.
Zorg in elk geval voor een aankoop nota, al is het maar een verklaring met handtekening van de verkoper oid. Voor zoveel mogelijk historie van deze wagen en van de AZU in het algemeen. Maak de typeplaatjes leesbaar, maar maak ze zeker niet los.

Timo

Ik heb er echt weinig papieren bij (0); ook geen aankoopnota. Is ook niet gebruikelijk als je iets koopt via marktplaats van een particulier. Het lijkt echter geen beletsel te zijn als ik de keurmeester mag  geloven. Een vin onderzoek moet sowieso plaatsvinden.
Timo                     
                           i====¬_
. __ ø.___o           │       |ø\_
(O_\D/___O)         i--O-----O\°

Tags: