News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
60 Guests, 1 User

Foto's Citromobile 2012

Started by mctommi, May 06, 2012, 20:25:25 PM

Previous topic - Next topic

mctommi

Waar was iedereen ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Ik heb in mijn ooghoek Siemen voorbij zien schuiven en verder niemendal !
Leuke AZU 1970 EDF/GDF op een karretje, TE KOOP. Voor de rest bitter weinig besteleenden gezien :(
Was er elders soms een feestje ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

Er waren toch best aaridg wat ribbelhokjes hoor Tom? De Spot van de Gromsound nog gespot?  :-)

Hier wat plaatjes...

http://www.flickr.com/photos/citroenazu/sets/72157629972871617/with/7149394339/



Citromobile 2012 by azu250, on Flickr

381 (Kopie) by azu250, on Flickr

Long Vehicle (Kopie) by azu250, on Flickr

150 (Kopie) by azu250, on Flickr

315 (Kopie) by azu250, on Flickr

372 (Kopie) by azu250, on Flickr

396 (Kopie) by azu250, on Flickr

060 (Kopie) by azu250, on Flickr

210 (Kopie) by azu250, on Flickr

195 (Kopie) (2) by azu250, on Flickr

022 (Kopie) by azu250, on Flickr

017 (Kopie) (2) by azu250, on Flickr

400 (Kopie) by azu250, on Flickr

217 (Kopie) by azu250, on Flickr

024 (Kopie) by azu250, on Flickr

044 (Kopie) by azu250, on Flickr

102 (Kopie) by azu250, on Flickr

334 (Kopie) by azu250, on Flickr
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

MarcoAZU

Ik was er ook, zelfs zaterdag en zondag, ouwe mopperkont! Het was anders, minder eendjes, maar toch wel heel leuk! De oude onderdelen, met name het plaatwerk, maken steeds meer plaats voor nieuwe immitatie. Koopjes verdwijnen, maar toch er is genoeg te zien!

mctommi

Oh, leuk was het zeker ! Maar het viel gewoon op dat er errug weinig besteleenden waren op Zondag !
Heb me zeer vermaakt de gehele Zondagmiddag, never a dull moment :)
Inderdaad zag ik Marko's felgele 250 op de P-plaats, maar de eigenaar niet kunnen ontdekken in de menigte, ook de wereldreis besteleend van Michel, Jeroen en Pim zag ik staan.

@Martijn; heb Gromsound gelijk gemaild (vanaf de foon) dat zijn SPOT er stond, heb nog even de rechtervoorportier (mijn vaste ingang) en de achterklep geopend om de lijst met "uitjes" en vakanties te bekijken, die de vorige eigenaar aan de binnenzijde heeft geschreven.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

RCUPPER

Jammer Tom, dat we ons gister niet zijn tegengekomen! Onze laatste ontmoeting was precies een jaar geleden!

Ik heb nog even bij ruimzicht naar de AK350 en de elektrische eend staan te kijken, maar heb geen flauw idee of ik eng bo kho ook heb ontmoet!

Die EDF was inderdaad een mooie auto voor een redelijk bedrag!! 
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

mctommi

Quote from: RCUPPER on May 07, 2012, 10:03:57 AM
Jammer Tom, dat we ons gister niet zijn tegengekomen! Onze laatste ontmoeting was precies een jaar geleden!

Ik heb nog even bij ruimzicht naar de AK350 en de elektrische eend staan te kijken, maar heb geen flauw idee of ik eng bo kho ook heb ontmoet!

Die EDF was inderdaad een mooie auto voor een redelijk bedrag!! 

Ja dat is inderdaad jammer ! Ik ben een paar keer bij Ruimzicht geweest gisteren, maar Eng Bo was er niet. Heb nog wel een poosje met Johan staan/zitten praten.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

vicsevents

Ik was er zaterdag. Het weer lokte helaas niet echt om naar buiten te gaan. Ik heb niet zoveel besteleenden gezien. Mijn AK bleef ook thuis. Ik heb mezelf vervoerd per 69er Dyane naar Vijfhuizen. Helaas hadden we nog een gevalletje "kapotte voorruit" van een 250. Gelukkig snel gescoord, evenals een nylon touwtje. 10 minuten werk en de gescoorde voorruit er weer in....Verder weer zeer geslaagd en gezellig. Veel bekenden uit t wereldje gezien en gesproken. Zelfs voor een schappelijk bedrag hele leuke Dyane onderdelen gekocht, waaronder het originele Quillery-kapje op t midden van het bakkelieten stuur.
AZU 1975 (ak400laag 1974, ak400 1974)

mctommi

Bakkeliet ? Zal wel gewoon plastic wezen hoor ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

68cak

Dag mensen,

Ik was er op zaterdag met mijn AK350 en heb er weinig besteleendjes gezien. Het weer bleef droog, maar koud! Aan de foto's te zien was Martijn er vast op zondag.
Vond het iets minder als vorig jaar, maar toch zeer de moeite waard. Onderweg natuurlijk naar vele belangstellende en andere fre

68cak

oeps, posten gaat te snel... wilde zeggen dat de belangstelling op de weg leuk was. Veel mogen zwaaien naar andere freaks. Krijg er zelf ook een kick van, die oude Citroens op de weg.
Onderdelen voor besteleendjes worden naar mijn idee steeds moeilijker te vinden op dit evenement of heb ik het mis? Verder ontdek ik net, dat mijn auto toch op zaterdag is gespot door Martijn, leuk.

MarcoAZU

Het is sowieso bijna onmogelijk om nog origineel plaatwerk voor de besteleend te vinden. Ik heb zaterdag nog de binnenkant van het achterbumperbakje gezien voor 50,- euro (nieuwe oude stock). Verder nog een verdwaalde bandenklep, smalle rib, meen ik. Ik zag nog wel iemand met een berg immitatie shit, zondagmiddag mocht je daar een bod op doen. Toch waren er leuke dingen! Ik heb twee dagen genoten!
Ook vorig jaar waren er al niet zo veel besteleendjes!

vicsevents

Tom, in mijn 69er Dyane zit een bakkelieten stuur met in het midden een plastic kapje en dat kapje bedoel ik nou. Dat zat in een doos met Dyane onderdelen. Het kapje zat in een rood doosje met opschrift "Quillery".......Begint het al te dagen.....?
AZU 1975 (ak400laag 1974, ak400 1974)

mctommi

Weet precies wat je bedoelt, heb een 67-er Dyane ! Kapjes gaan vaak stuk en vallen er dan af ! Nieuw in doos is een prachtvondst natuurlijk. Maar bakelite ??? Ik betwijfel het ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Mooie foto's allemaal en geven een goede indruk van de dag(en). Gezien ik ditjaar helaas niet van de partij was.
Die EDF azu is een leuk exemplaar overigens. Wie had die te koop staan?

siemenazu

la marchand had een blauwe azuutje te koop staan voor 2450? meende ik.
een heel leuk ding en met een beetje aandacht had je voor weinig een leuke besteller!!
jammer dat het geen 350 was! want anders!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

Tags: