News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
63 Guests, 0 Users

Carrosserie op de kop draaien

Started by Geert, October 31, 2011, 17:21:13 PM

Previous topic - Next topic

mctommi

Quote from: björn on November 02, 2011, 12:52:08 PM
deze foto is van gisteren.
hebben met ze 2 op de banden gezet en zelf heb ik hem alleen op ze zij gekregen zonder de grond te raken.

Een besteleendkoets is lastiger hoor ! Heb zelf 2CV koetsen met mijn eigen 2 handen op de kant gekregen, maar met een besteleend gaat dat niet lukken, zonder beschadigen. Rechterzijkant gaat makkelijk omdat de dwarsbalk doorloopt naar de buitenkant van de carrosserie. Linkerzijde; dan moet je erg oppassen op je achterscherm !

We hebben op een bepaald moment een "hulpstuk" gemaakt om de carrosserie aan de achterzijde met 1 persoon van het chassis te tillen, was ook wel handig. Dat ding moet nog ergens zijn, hahahaha........het was niet klein......  ???
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

siemenazu

huh????

Ik doe het altijd alleen koetsen omdraaien! als hij op het kantelpunt is dan moet hem wat tegen houden door eraan te gaan hangen, dan donderd hij niet neer!

Een gouden tip voordat je dat gaat doen: Eet veel patat en drink veel bier! dan gaat het wat makkelijkere om dan heb je wat meer tegen gewicht! ;D ;D ;D
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

Geert

Ben net 7 kg afgevallen, dus dat gaat niet lukken, Siemen.
Maar ik probeer het met banden , 4 handen en een beetje geluk.
't is een kwestie van geduld........

Tags: