News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
57 Guests, 0 Users

Verhuizing?

Started by volkswouter, June 07, 2011, 21:12:15 PM

Previous topic - Next topic

volkswouter

In verband met een betere beveiliging en een makkelijkere optie tot backuppen is er besloten om Citroenazu.nl te verhuizen.

Ik ben vanavond gestart met de aanvraag van het eerste deel en zal één dezer dagen het forum in de offline / onderhoudsmodus moeten zetten vanwege de verhuizing.

Mvg Wouter

volkswouter

#1
Vanmorgen is met succes de website verhuisd!!
Mochten mensen fouten ontdekken laat het mij dan hier weten?
Het kan zijn dat in bepaalde profielen de avatar niet meer werkt , kwestie van een nieuwe laden en hij is er weer.

Groeten Wouter

engbokho

Bij mij werkt 't allemaal! :)
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

CitroenAZU

Fantastisch Wouter, grote klasse, merci!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

michelidds

Lijkt goed te werken, moet blijkbaar alleen opnieuw een link maken met mijn avatar.
Net als vele anderen.
Dus morgen tijd voor een nieuw/renovatie plaatje...  :P
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

mctommi

Nu er toch een nieuwe avatar geupload moest worden, maar even een andere gekozen; dit is de Norev AZU die ik als 5 jarige kreeg bij aankoop van mijn draagbare Teppaz platenspelertje in Rotterdam-Centrum.
We zijn nu ruim 40 jaar verder en zie....... ik heb een verzameling besteleenden, een verzameling platenspelers en ik woon weer sinds kort in Rotterdam !
Toeval bestaat niet, haha. Waar een kado voor je 5e verjaardag al niet toe kan leiden :)

P.S. Uiteraard heb ik de Norev AZU nog en de Teppaz ook !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: