News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
99 Guests, 0 Users

Tupperware...

Started by CitroenAZU, April 27, 2011, 23:56:44 PM

Previous topic - Next topic

CitroenAZU

Onlangs voor het eerst zo'n plestiek besteleend gespot in Spijkenisse.

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

michelidds

MOOI! (ahum, kuch, brrr)  :-X
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

gerard560

volgens mij klopt de hoek niet echt van de laadbak en koets
als ik de dorpel zo zie ?! maar over tupperware mag ik niet spreken
want bezit ik ook  ;D "burton"

gr gerard

Geert

't is een kwestie van geduld........

michelidds

Iedereen mag het wat mij betreft zelf weten wat diegene met een auto doet. Als iemand er gelukkig mee is, vind ik dat best. Smaken en portemonnee's verschillen.
Of delen van een auto gemaakt zijn van staal of kunststof vind ik op zich geen waardeoordeel. Voor kleine series is kunststof goekoper.
Verschil met Burton is dat daar sprake is van een nieuw en eigen ontwerp. Terwijl dit een matige replica is van een model dat nog gewoon verkrijgbaar is (zoals wij maar al te goed weten).
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

azurblade

..toch één in het wild kunnen spotten :)

Opzich leuk idee en weer eens wat anders dan de vele kitcars maar toch vind ik de vormgeving van met name de achterzijde en de grove ribbels aan de zijden alles behalve geslaagd. De lichten en kentekenplaat en overige atributen zitten naar mijn idee op de verkeerde plaats.

Over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar ik hou het vooralsnog op een origineel blikken exemplaar.

Sjoerd

De eigenaar is hem denk ik nu al weer zat ???
Voor 6500 euries is het jouw eend ;)
http://link.marktplaats.nl/446021016

mctommi

Ooit was het een 2CV, nu is het niks.....en het zal ook nooit iets worden  :o
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Quote from: mctommi on May 03, 2011, 12:15:35 PM
Ooit was het een 2CV, nu is het niks.....en het zal ook nooit iets worden  :o
Jawel, oud ijzer en plastic.
't is een kwestie van geduld........

Tags: