News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
62 Guests, 0 Users

Ak en Ak

Started by engbokho, April 10, 2011, 09:34:00 AM

Previous topic - Next topic

engbokho

En sinds gisteravond zijn er weer twee AK350's bij in NL.
Ja McT, de schuren staan echt open in France ;-) :D

Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

mctommi

Quote from: engbokho on April 10, 2011, 09:34:00 AM
En sinds gisteravond zijn er weer twee AK350's bij in NL.
Ja McT, de schuren staan echt open in France ;-) :D

Verbazingwekkend wat er nog tevoorschijn komt....die achterste lijkt me een Glacauto ?
Ach ik ben gelukkig met de auto's die ik heb gevonden in de nineties !
Geniet alleen maar van wat men nu nog vindt, ik ben klaar met verzamelen. Das war einmal !
Heb het nu druk met de carrière van mijn jongste dochter......is ook leuk, errug leuk

P.S. Ik zoek transport voor een stuk of 8 auto's naar ZW=Frankrijk........iemand een idee ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

...heey die heb ik vandaag gespot in Beest bij Chateau Deux Chevaux ;)

Die achterste is ak350 die aan de weg stond even nader bestudeerd. Redelijk gaaf. Tankplaat is eerder vervangen door een recenter exemplaar met brede ribbels. Bodemplaten en voetenbak moeten vernieuwd worden. Achterbalk wat werk en voor het mooie zouden de zijplaten ook vervagen moeten worden.
Wel met een geweldig authentiek luchtje van binnen, heerlijk :)

engbokho

#3
Tom, de eigenaar van de garage in Beesd http://www.citroen-klassiekers.nl/ heeft (ook) een huis in de zw hoek. En daar gaat ie wel eens heen. Dussss
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

mctommi

Quote from: engbokho on April 10, 2011, 21:06:56 PM
Tom, de eigenaar van de garage in Beesd http://www.citroen-klassiekers.nl/ heeft (ook) een huis in de zw hoek. En daar gaat ie wel eens heen. Dussss
Dat is toch ene Boudewijn ? Weleens email-contact mee gehad ! Zal hem eens mailen of bellen.... bedankt voor de tip :-)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

....of zou garage het ruime zicht afgelopen weekend even op bezoek zijn geweest bij de 2cv garage in Beesd om zijn net aangekochte AK's te showen..
want ze staan nu te koop in het mooie Amsterdam ;)

engbokho

Ja de puzzel van de week  ;)
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

CitroenAZU

Heel goed, we gaan richting de 500 besteleenden op deze manier!  :-)
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

azurblade

haha..we puzzelen wat af ;)
Een ding is zeker (of niet natuurlijk ;D) dat ze nu in Amsterdam staan in plaats van Beesd.

Gek dat ik niet gezien had dat de achterste een glaceauto was. Viel me niet zo op eerlijk gezegd of zou het komen omdat achterbankje uit voorzorg was verwijderd.

engbokho

Weet ook niet of het een glacauto versie is. Op geen van de ramen staat glacauto.
Wat ik wel weet is dat er een langere ruit in zit aan de zijkant en een soort opklapbaar voetensteuntje op de (laad)vloer voor eventuele passagiers achter. De kleur van de ene is Bleu neve en de andere is eeeeeeh iets met mos :D :o
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

azurblade

..de ene met korte raam is verkocht dus binnenkort kunnen we een nieuwe eigenaar op het forum verwelkomen of iemand van hier?

Zat dat opstapje niet meteen achter de bestuurdersstoel aan de buitenkant? Daar zag ik wel wat zitten zo op de laadvloer.

Tags: