News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
61 Guests, 0 Users

argantijnse marktplaats

Started by björn, February 13, 2011, 14:21:26 PM

Previous topic - Next topic


azurblade

Aparte versies hebben ze daar toch!

Ziet er overigens wel origineel uit met die lange brede ribbelplaten en tankopening aan achterzijde. Vast de standaard 2cv als basis gebruikt. Wel opvallend dat er dan wel overal smalle ribbeldeuren inzetten.

Maar even een exemplaar naar nederland halen wordt een kostbare operatie.

björn

ik denk dat er dan een paar in een container moet stoppen met een paar mensen of allen en verkopen hier

mctommi

Quote from: björn on February 17, 2011, 20:34:00 PM
ik denk dat er dan een paar in een container moet stoppen met een paar mensen of allen en verkopen hier

Leuk idee wel.....maar als je onderdelen nodig hebt wordt het misschien lastig :(

Ach.....als je rare besteleenden wilt hebben kan je in Spanje ook wat vinden, hoge AK350's, lage 350's met brede ribbel (heb ik in bezit gelukkig). De laatste heeft ook nogeens een oliebad luchtfilter voor tegen het stof. Mijn 1975 AK400 heeft een versnellingsbak met de pook achterop zoals 425CC eenden, allemaal rare details.
Zag er lang geleden (1990) een AZAM-6 in Spaans jasje.....
Wat mij betreft leuker dan die rare argentijnse 2CV's, maar toch leuk om die advertenties te zien anno 2011 ! Goed voor de besteleendologische opvoeding......;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: