News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
91 Guests, 0 Users

pieter2cv

Started by björn, February 03, 2011, 14:00:00 PM

Previous topic - Next topic

björn

gisteren ochtend in s'gravenland zach ik pieter zijn 250 staan.
morgen kom ik er weer langs zal ik ff flink toeteren. :P

mctommi

Ahhhh......mijn voormalige geliefde blauwe 250.......still going strong ! Heb hem zeker aan de juiste persoon verkocht.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

siemenazu

dat denk ik wel!  leuke 250 is dat!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

björn

zo nu wat langer en harder getoeterd ;D

mctommi

Quote from: siemenazu on February 04, 2011, 12:12:36 PM
dat denk ik wel!  leuke 250 is dat!

Toen ik nog geen rijbewijs had was er een jongen bij ons in de straat die een 250 had, gespoten in wit met metallic donkergroen, het als de Harley Davidson van zijn oudere broer ! Ik vond dat zo'n leuke auto.....die 250.
Toen ik een paar jaartjes later mijn rijbewijs haalde heb ik een AK400 gekocht, de 12-DB-02 omdat ik er een campertje van wilde maken en een 250 is daar wel wat klein voor.
Maar het bloed kroop al snel waar het niet gaan kon......ik kocht een 250 voor 150 gulden, haha.....geramd van achteren en het chassis was krom. Toen kon ik daar niet veel mee. Vlak daarna kocht ik een andere voor onderdelen, mocht hem in de schuur van de verkoper slopen en daarna laten aftakelen door een sloopbedrijf. Uiteindelijk kon ik van die twee niet echt één goede maken helaas, dus kocht ik NOG een 250, een rijdende. Met een vervangend chassis, dat hard was. Maar de koets was bagger, alu plaat op de vloer met giethars erover....is het uiteindelijk ook niet geworden, ik kon toen nog niet lassen.......
En uiteindelijk vond ik de MB-65-39, te koop in Rotterdam.......eindelijk een rijklare 250, weliswaar met schade rechtsachter. Heel veel plezier van gehad, mooie zomervakantie samen met de 59-31-TB, die ik eerst had gered van de sloop en verkocht aan mijn -helaas kort daarna verongelukte- beste vriend. Na zijn overlijden kocht ik de 59-31-TB terug van de erven.
Na verloop van tijd wegens eeuwig ruimtegebrek toch maar de MB-65-39 verkocht.......aan Pieter !
Het is en blijft een "snoepie" in Bleu Lagune.....een zeldzame kleur, heb altijd alleen maar RODE 250's gehad namelijk.
Roll on Pebbles, roll on !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

2cvpieter

een mooi verhaal tom
hij rijd nog steeds dagelijks, ben er nog steed superblij mee, en ondetussen alweer 1 dikke ton op de ,  teller, zoder grote problemenalleen wat roest hier en daar, maar dat pak ik wel weer op als het wat mooier weer is

Tags: