News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
49 Guests, 0 Users

12e int. besteleendmeeting

Started by CitroenAZU, February 01, 2011, 11:38:56 AM

Previous topic - Next topic

Francois

Tja inderdaad, als je het niets vind bemoei je er gewoon niet mee. Ik ben hoogstwaarschijnlijk weer van de partij dit jaar, misschien het hele weekend, en anders de zaterdag!
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

CitroenAZU

Quote from: MarcoAZU on September 09, 2011, 21:35:53 PM
Maar door al het gewouwel heen! Wat vinden jullie ervan dat we een heuse band krijgen op zaterdagavond? En wie organiseert er iets leuks voor de zondagochtend? Of kom met een idee!

Leuk Marco, ben benieuwd naar de band!  En mooi dat je vast van tevoren een prijs hebt afgedwongen bij Leo, dat is een stuk makkelijker.

En wat dat gemompel op 2cv.nl betreft, daar moet je je niet druk om maken.
We weten allebei dat die specifieke Acadiane rijder vorig jaar behoorlijk kinderachtig en onredelijk reageerde.
En dat zegt meer over hem dan over de BEM. Dus laat dit niet de sfeer en voorpret voor je verprutsen voor de komende BEM.
Dat zou zonde zijn van de energie ;-)
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

CitroenAZU

Quote from: michelidds on September 09, 2011, 18:56:00 PM

Alle modellen Citroëns en alle clubverbanden horen erbij. En als het goed is, is iedereen / iedere Citroën welkom op elkaars Citroënevenement. Dus vind ik het niet aangaan om bepaalde auto's boven andere te stellen of bepaalde auto's niet toe te laten. Verschillen tussen modellen zijn er nu eenmaal.
Al kan parkeren / samen rijden soms wel gesorteerd worden, voor het beeld.


Kijk, en zo is het altijd geweest en het wordt door sommigen alleen verkeerd geinterpreteerd.
Het is een besteleend treffen en daarom is het wel het leukste op het veld alleen besteleendjes te hebben.
Maar iedere liefhebber van besteleenden is natuurlijk welkom, al rijden ze een bij wijze van spreke in een ouwe Jappanner... 

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

michelidds

Ik vond het vorig jaar ook niet vreemd dat mijn DS Break geen aandacht kreeg.
Zelfs al is het een superdeluxe besteller  ;D
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Dirk D

Nog twee weken te gaan. Duimen voor goed weer.
De AK heeft weer nieuwe olie en heeft er ook zin in.

Die band is natuurlijk geweldig. Ben benieuwd.

En wat het gemompel betreft het heet BEM en geen AEM..............

Azurblade, jij laat je toch niet afschrikken? Als Tom met de Matra durft te komen................... :D
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

MarcoAZU

En ach, zelfs negatieve publiciteit kan ook ten goede keren :D

Maar eh, wat op zondag te doen? Ik heb op AZUmeel net een bericht uit laten gaan naar onze ervaren spelmasters maar vind het verdacht stil!

Sleept iedereen weer wat brandhout mee of anders vrees ik dat die Matra er aan moet geloven :D

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

QuoteAzurblade, jij laat je toch niet afschrikken? Als Tom met de Matra durft te komen...................

Heb heel wat teweeg gebracht bij mensen met de vraag of ik mocht langskomen met de aca  :D
Ik zie het ook zo zoals michelidds en citroenazu formuleerde. Laat alle besteleendenfanaten maar komen ongeacht het voertuig :) Met die instelling komen er ieder jaar meer besteleenden enthousiastelingenen bij.
Denk dat ik in plaats van het hele weekend enkel zaterdagmiddag even kom kijken naar alle besteleenden en eigenaren.
Zet mijn aca wel naast de matra van tom  :)

MarcoAZU

Ik heb heel veel warme herinneringen aan de ACA, vooral aan het matrasje achterin :D

Het was mijn punk en krakerstijd, ik was negentien, nog droom ik er van! Nog effe en dan ben ik vijftig :o

Ik vind dat de ACA op het veld hoort!

siemenazu

ik zal wel effe kijken of ik nog hout heb liggen! anders neem ik wel wat banden mee......
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Quote from: MarcoAZU on September 11, 2011, 18:38:43 PM
Ik heb heel veel warme herinneringen aan de ACA, vooral aan het matrasje achterin :D

Het was mijn punk en krakerstijd, ik was negentien, nog droom ik er van! Nog effe en dan ben ik vijftig :o


We worden ouder en wijzer, ook al op weg naar 50, maar wel 4 kinderen en een kleinzoon rijker.......besteleend liefde blijft altijd !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MarcoAZU


We worden ouder en wijzer, ook al op weg naar 50, maar wel 4 kinderen en een kleinzoon rijker.......besteleend liefde blijft altijd !

Ik ben wat langer in de scene blijven hangen en werd dus wat later vader. De jongens blijven ook een nachtje op het BEW Vooral onze middelste, die is ook al aardig besmet met het autovirus. Is gek van besteleenden maar ook van Dodge.
Je zult ze zien op zaterdag!
Groet, Marco

MarcoAZU

Matijn! Heb je al iets gehoord van Herman?

CitroenAZU

Ja, heb onlangs met hem gebeld en hij zou een route uitzetten.

Gaat opschieten, ik heb er al zin in!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Francois

Is het misschien een idee om een soort globale routebeschrijving uit te delen om problemen zoals vorig jaar te voorkomen?
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

Tags: