News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
48 Guests, 0 Users

9-VHK-88

Started by CitroenAZU, January 17, 2011, 00:05:07 AM

Previous topic - Next topic

Geert

Tom, maak je niet dit, denk aan je hart ! ;D
Op de NL papieren van mijn 250 ( AZU) staat ook AK! terwijl de RDW de juiste type-aanduiding zo van de Franse papieren hadden kunnen overnemen. ???

Ik ga straks trouwens weer verder met het polijsten van de lak van mijn wagen, hij begint er nu echt mooi uit te zien en ik heb geprobeerd hem zo origineel mogelijk te houden, dat lukt niet 100% maar de intentie is er wel.
Eerst nog even wat rubbers gaan halen bij mijn eendenboer in Dld om de kabels door de carrosserie te kunnen steken, zonder dat ze straks door schuren. :)
't is een kwestie van geduld........

siemenazu

ak250? noem je je zelf ook nog 2cv specialist! raar woord!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

azurblade

#17
Jammer van de foutieve benaming inderdaad maar leuke handel voor Ad.
Daar had ik hem nog wel een paar van kunnen strijken en verfraaien en tenminste dat charlestonwiel even gewisseld :)

engbokho

Zullen we het gezellig houden hier?
Ieder zo z'n bedrijfsvoering. Vindt je het te duur, koop je er toch niet?!
Er zijn ook mensen die hun geld ermee moeten verdienen (en garantie moeten geven etc...)
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

azurblade

Helemaal waar eng bo. Zo iedereen zijn boterham.

Hopelijk mogen we snel de nieuwe eigenaar verwelkomen hier. We zien hem vast en zeker terug

MarcoAZU

Ik heb mijn bericht er maar tussenuit gehaald, jullie hebben wel gelijk. Maar ik blijf moeite houden met deze manier van zaken doen!

mctommi

Quote from: MarcoAZU on October 20, 2012, 16:17:17 PM
Ik heb mijn bericht er maar tussenuit gehaald, jullie hebben wel gelijk. Maar ik blijf moeite houden met deze manier van zaken doen!

Mee eens, de toekomstige eigenaar is nu heel wat duurder uit dan wanneer hij de 250 rechtstreeks via Speurders had gekocht en het is nog maar de vraag of er wezenlijk iets veranderd is aan de auto na aankomst van de huidige verkoper. Het is het "spelletje" van vraag en aanbod. Eng Bo heeft wel gelijk met zijn stelling "als je het te duur vind, koop je de auto gewoon niet".
Besteleenden worden al dik 34 jaar niet meer gebouwd........logisch dat ze zeldzamer en dus duurder worden. Ben blij dat ik de tijd heb meegemaakt dat je ze voor een prikkie kon kopen en heb een beetje "spijt" dat ik er destijds niet meer heb ingekocht. Heb ze goed kunnen verkopen de laatste 5 jaar. Dat kan ik van mijn CX-en niet zeggen, die heb ik moeten verkopen voor een bedrag dat de aankoopsprijs en de kosten van jarenlange stalling "bij de boer" zeker niet dekt.
Het is inmiddels wel duidelijk dat de CX nooit de status van de DS heeft bereikt.......CX onderdelen zijn amper te slijten anno 2012. Nog even en ik kan aan het eind van het jaar mijn fikse verzameling gebruikt spul in de afvalcontainer dumpen, jammer maar wellicht snel waarheid. 2CV-spullen houd ik wel, die zijn nog wel verkoopbaar anno 2012 en de volgende jaren.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

We hebben hier dan wel naast gepist maar gaan nu naar Frankrijk voor een AK400 :-)

Als het wat is is NL er morgen een rijker!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

engbokho

Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

mctommi

Quote from: CitroenAZU on October 21, 2012, 10:55:51 AM
We hebben hier dan wel naast gepist maar gaan nu naar Frankrijk voor een AK400 :-)

Als het wat is is NL er morgen een rijker!

Succes Martijn, deze keer meer geluk gewenst ! Hoop dat het een ouwetje is, die vind ik het leukst, met blauw dashboard of eventueel bruin en een zwaluwstaart-stuur.......driebalken grille, ronde koplampen........die MB-21-74 had ik eigenlijk niet weg moeten doen, maar ja.......de Spaanse AK400 is leuker met die kleuren en de reclame. Komend jaar ophalen uit Spanje naar F........na 20 jaar of zo, heb hem 17 of 18 jaar niet eens meer gezien, maar mijn ouders bewaren hem netjes in de garage in Spanje :)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MarcoAZU

Ach ja, en nu is de bijzondere bumper gespoten en ook de velgen, en nu kost tie 3750,-

mctommi

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks ! (Dure verf zeker, oepppsss, nu zeg ik tòch wat  :P )
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: