News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
56 Guests, 0 Users

4 zitter

Started by björn, June 10, 2010, 12:46:15 PM

Previous topic - Next topic

björn

hoi een aantal weten dat ik met een 250 bezig ben en er een 4 zitter van ga maken.
nu had ik een adres gekregen van iemand die dit ook had ge daan.
nu ben ik dit kwijt >:(
want de rdw kon mij gistern niet echt de spel regels geven ( was een beetje een oen denk ik)
nu weet ik dat ik hier niet de eenige ben op het forum die dit wil doen.

ik kwam er gisteren ook achter dat bijde van mijn 250's in de computer bij de rdw staan met onbekend aantal zit plaatsen.
wat ik hier uit op maak is dat als ik er een bank in gooi er niemand zal zeuren. of ben ik nu gek ( ik geef vast zelf antwoord JA, anders reed je geen eend :D)

mvg björn

Francois

Ik zou in mijn edf-azu ook wel een achterbankje willen. Hij moet nog wel ingevoerd worden. Op de franse papieren staat dat hij 2 zitplaatsen heeft. Bjorn zei al tegen me dat het misschien slim is om voordat ik naar de rdw ga er een achterbankje in te zetten en zeggen dat dat al zo was in frankrijk. Weet iemand of dat kan en of je dan ook een speciale bijrijdersstoel moet hebben? Nu zit er een oud type stoel in die in de bodem haakt, dus die kan in principe ook naar voren kantelen, maar wat vind de rdw daarvan...?
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

engbokho

Als je een (eenden)achterbank goed vastmaakt dan is er geen probleem om een personenwagenkenteken te krijgen.
Je kan zelfs de rechtervoorstoel eruit laten als je naar het rdw gaat!
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

björn

hij word ook als een eend bank bevestigd.
maar zijn er nog andere dingen die je moet veranderen?

engbokho

Nee, voorzover ik weet niet.
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Francois

Ok, dat klinkt eenvoudig. Moet ik dan wel zeggen dat dat al was in frankrijk of maakt dat niet uit?
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

björn

ja gewoon zeggen dat je hem zo gekocht heb.

AZL57

Een AZU achterbank is het zelfde als een normale eendenbank, alleen iets smaller. Je kunt een gewone dus makkelijk aanpassen. Ik heb ooit een AZUL-achterbank gehad die heb ik aan een kennis verkocht die hem in zijn AZU wilde zetten.

engbokho

Frame is van de meeste types (ja ook daar zijn verschillen) iets hoger zodat de passagiers niet met hun knieen in hun nek zitten...
Maar versmalde normale 2cv bank volstaat prima voor kinderen. (grove methode is trap zowel  het voorste als achterste dwarsbalk een beetje in)
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

björn

ik heb bij alle bij de zittingen 3 cm er tussen uit gehaald

Tags: