News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
102 Guests, 0 Users

oude bestellers RA-25-18, VA-02-21 en DA-49-44

Started by AZL57, October 03, 2009, 00:02:39 AM

Previous topic - Next topic

AZL57

Goedendag samen, ik kom hier ook maar eens kijken, Waarschijnlijk heeft geen van de exemplaren overleefd, zeker niet die door roodlicht camera is vastgelegd.
groet Fer




mctommi

Ha die Fer,

Jij ook hier...................gezellig !!!

Ja die roodlichtcamerapics.......die zijn wel wereldberoemd in de 2CV wereld !

Vriendelijke groeten en welkom op dit fantastische forum :) 20 jaar terug had ik een kaartenbakje met besteleendregister, nu heeft Martijn het op semi-professionele wijze opnieuw gedaan......en veeeeeellllll beter  :-*
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

AZL57

Ja en veel handiger ;-)
En hier nog ene speciaal voor jou.... een Nederlandse AZUL op een camping in Meerssen aan de Geul. ;D



Timo

Quote from: AZL57 on October 03, 2009, 00:02:39 AM



Ik dacht even dat het de uitstekende remmen van de eend waren die het kontje deed liften.
Pas na aandachtig de 2e foto te bestuderen zag ik een plat simcaatje o.i.d.
Timo                     
                           i====¬_
. __ ø.___o           │       |ø\_
(O_\D/___O)         i--O-----O\°

mctommi

Die eerste foto is de wereld rond gegaan....die tweede niet zo......vandaar dat men dacht dat die kont van de besteleend in de lucht vloog vanwege de goede voorremmen........de besteleendrijder zat gewoon te slapen en knalde op een voorligger die netjes remde voor het rode stoplicht ! En dus is de eerste foto niet zo hilarisch als je zou denken.......
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: