News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
41 Guests, 0 Users

De AU uit 1954 van McTommi

Started by CitroenAZU, September 19, 2009, 08:47:03 AM

Previous topic - Next topic

azurblade

ah kijk aan....de plaatjes zijn naar mijn weten voldoende om de AU weer op nederlands kenteken te krijgen.

Destijds ook gehad met een ribbelkap eend. Kortom nu de homologatiepapieren nog.

mctommi

En hoe kom je daaraan ? Citroën France of Nederland ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

Citroen NL.
Bij Tom Molleman kun je een homologatieverklaring krijgen.
Meestal ligt ie daags na je mail al op de mat!
Verder bestaat er een schrijven van CNL dat er in een aantla jaren geen chassisnr is ingeslagen in het chassis en het voertuig alleen voorzien is van alu plaatjes. OOk bij dhr. Molleman te verkrijgen...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

björn

ik heb er goede ervaring mee 8)

azurblade

Volgens mij heeft Molleman hier een dagtaak aan;)

Ik heb er ook goede ervaringen mee en was inderdaad zeer snel via de post binnen.

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

Zeker! Dat is nog eens service van Citroën niewaar?
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

mctommi

Toe maar.....als je in Frankrijk een Hollandse auto wilt invoeren moet je voor zoiets gewoon dokken bij Citroën France !
Maar nog één vraag; waar kan ik naamgenoot Molleman bereiken ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

Ik kan zijn adres niet meer vinden.

t.molleman@citroen.com
tom.molleman@citroen.com

of .nl een van de 4 is juist in elk geval....

succes!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

mctommi

Iene, miene, mutte
Tien pond grutten
Tien pond kaas
Iene miene mutte is de baas  ;D
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

binnenkort dus weer een AU met papieren;)


engbokho

[spelbrekermodus]Niet meer dus  >:( [/spelbrekermodus]
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

azurblade

Zijn papieren van CNL niet als vervangend aan te merken?

...gewoon de papieren bij CNL aanvragen, altijd leuk voor de heb;)

mctommi

Quote from: engbokho on August 12, 2010, 20:35:55 PM
[spelbrekermodus]Niet meer dus  >:( [/spelbrekermodus]

Toch hebben die Amsterdammers wel gevoel voor humor :P

Maar het verbaast me niet, want dit heb ik jaren terug al te horen gekregen van de RDW. Vandaar dat ik verbaasd was over dat verhaal van die homologatie-verklaring.
Ruim 15 jaar terug heb ik een AMI6 Break ingevoerd zonder papieren, die moest ik invoeren alsof hij van buiten de EU kwam en dus eerst langs de douane en een bescheiden bedrag aan belasting aftikken. Ach ik maak me niet druk, ik ga in F wel een keer langs de Préfecture met mijn verhaal, kijken wat ze daar zeggen. Ga ik toch eerst een carte grise zien te scoren. Dan kan ik hem altijd nog terug mee naar NL nemen om hier te verkopen, hehehe.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

engbokho

Ik heb ook altijd met papiertjes van het Stadionplein m'n Baladurettes de weg op gekregen. Las het berichtje (hierboven) van de RDW pas gisteren.
Zou het dus gewoon nog via het Stadionplein proberen!
(Amsterdammer baalt trouwens, Trax is voor m'n neus verkocht, net te laat grrr)
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Tags: