News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
74 Guests, 0 Users

De foto slideshow op de voorpagina?

Started by volkswouter, September 14, 2009, 17:56:02 PM

Previous topic - Next topic

Werkt de foto slide show op de voorpagina in jouw internet browser?

Ja
6 (75%)
Nee
2 (25%)

Total Members Voted: 8

volkswouter

Ik begreep van Martijn dat hij een wit vlak zag op de plaats waar de foto slide show hoort te staan.
Ik heb vandaag via Flickr ontdekt dat dit komt doordat de Flash player dan niet up to date is.

Vermoedelijk hebben alleen Internet Explorer gebruikers hier last van.
Ik werk zelf met Safari en Firefox en ondervind geen problemen.

http://www.flickr.com/slideShow/index.gne?user_id=41974509@N04&tags=besteleendregister

Mvg Wouter

mctommi

Internet Explorer moet je ook vooral niet gebruiken. Ben begonnen met Netscape in 1993, maar op een bepaald moment werden pagina's niet goed meer weergegeven en ben ik -van ellende- Internet explorer gaan gebruiken. Daarna een tijdje Firefox. Opera geprobeerd, maar toch voor Google Chrome gekozen, is veel sneller met pagina's laden dan IE ! Op de mobieltelefoon heb ik Opera Mini ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

volkswouter

Martijn , ik heb de Flickr slide show eraf gehaald en de foto's van de voorpagina zijn ook weg.

Nu heb je in de menu balk boven in je forum een knop "GALLERY" welke verwijst naar jouw flickr citroenazu account.
Als jij al je foto's tagged met "besteleend" dan verschijnen ze automatisch hier in je forum.

Mvg Wouter

michelidds

Vind het wel jammer dat de slideshow eraf is.
Want dat waren toch foto's van de eenden van de leden?
Martijn heeft een fantastisch fotoalbum, maar dat is toch iets anders.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

volkswouter

Michel die slide show die werkt niet bij iedereen.
Ik geloof dat Martijn zelf die slide show nooit heeft gezien en dat heeft ermee te maken met welke browser je surft.

michelidds

Firefox 3.5.8.
IE alleen als sites niet met Firfox kunnen omgaan (Belastingdienst, bepaalde banken)

Maar, ik blijf het leuker vinden om op deze site een overzicht te hebben van de foto's van de auto's van de leden.
Is er niet zo'n album te maken?
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

volkswouter

#6
Ik was er al mee bezig.

Die foto's van de slide show komen uit de foto groep Nederlandse besteleenden register

bosuit

slideshow werkt op mijn mac met safari perfect.
AK400 "ALFRED"

volkswouter

Ik heb hem weer terug gezet en heb de link van "gallery"  ook aangepast naar die van het besteleenden register.

CitroenAZU

Leuk, ik kan het zelf nu eindelijk ook zien!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

volkswouter

Martijn , heb je dit ook gezien?

http://www.citroenazu.nl/index.php?page=citroenazu_foto_album

Dit is ook een flogr toepassing zoals waar ik je over mailde..

Tags: