Author Topic: BJ-33-77  (Read 3598 times)

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2630
    • View Profile
    • Citroën AZU
    • Email
BJ-33-77
« on: September 06, 2009, 17:28:36 PM »
type; AZU
bouwjaar; 1971, Datum eerste toelating   11-08-1971
kleur; rood
bijzonderheden;
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Offline mctommi

  • AK400
  • *****
  • Posts: 2427
    • View Profile
    • mijn verhaal
    • Email
Re: BJ-33-77
« Reply #1 on: September 12, 2009, 03:19:09 AM »
Heel veel geld uitgeven voor de restauratie en dan besparen op de details ??? Stripjes op de voordeuren ???? Besteleend had dat niet. Geen strip op de bumper ??? Zwarte randjes rond de clignoteurs voor ???? Deze eend had zeker weten belse knipperlichten....rechthoekig !
En wat zit daar onder de rechterdorpel ????? AMI/AZAM6 uitlaat ??????
« Last Edit: September 22, 2009, 00:30:54 AM by mctommi »
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Offline Hans 250

  • AK400 laag
  • ****
  • Posts: 273
  • Citroën luchtgekoeld, nooit geëvenaard
    • View Profile
    • Email
Re: BJ-33-77
« Reply #2 on: September 13, 2009, 21:21:49 PM »
Afgezien van die details (ik ben het helemaal met je eens trouwens) is het een prachtige wagen. En die rechter uitlaat is een must omdat het anders niet paste na de Visa-ombouw. Niet echt origineel dus.
AZU 1974 orange ténéré (Belgische productie)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belgische productie)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belgische productie)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GS spécial 1978 beige gazelle
GSA club bréak 1982 blanc meije

Offline mctommi

  • AK400
  • *****
  • Posts: 2427
    • View Profile
    • mijn verhaal
    • Email
Re: BJ-33-77
« Reply #3 on: September 19, 2009, 02:19:54 AM »
Heb een identieke 425cc in dezelfde kleur.....belse produktie. Visa motor in zo'n unieke AZU ???? Koop dan gewoon wat anders als je wilt racen !!!!!!!!!!!!!!
Ja ik weet...ze hebben er Route 66 mee gereden geloof ik. Lijkt me leuker in een dikke V8 convertible, maar ieder zijn meug.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2630
    • View Profile
    • Citroën AZU
    • Email
Re: BJ-33-77
« Reply #4 on: September 26, 2012, 13:38:41 PM »
Hij is onlangs gespot;

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Offline mctommi

  • AK400
  • *****
  • Posts: 2427
    • View Profile
    • mijn verhaal
    • Email
Re: BJ-33-77
« Reply #5 on: September 27, 2012, 00:36:26 AM »
Meegespoten deurvangers.........aiiiiiiiiiiiiiiiii.........
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2630
    • View Profile
    • Citroën AZU
    • Email
Re: BJ-33-77
« Reply #6 on: May 15, 2016, 11:58:47 AM »
Nog steeds prachtig!
DSC_7566 (Kopie) by azu250, on Flickr
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2630
    • View Profile
    • Citroën AZU
    • Email
Re: BJ-33-77
« Reply #7 on: August 19, 2016, 14:53:53 PM »
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Tags: AZU  rood 1971