News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
72 Guests, 0 Users

Let op! Belangrijk! Service meeting! 31 oktober

Started by MarcoAZU, October 15, 2021, 00:00:00 AM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Quote from: RCUPPER on October 21, 2021, 12:54:40 PM
Hier in Limburg zijn we ook al enige tijd de draad kwijt. Misschien toch maar wat minder paddenstoelen eten deze herfst..

Brengen jullie liever vlaai mee!

MarcoAZU

#16
Quote from: Hans 250 on October 21, 2021, 13:19:47 PM
;D ;D ;D
Je moet wel weten welke je kunt eten...
Ook ik zou nu haast een beledeging kunnen maken maar ik doe het niet. Ik lach mij de kreukels met al het moois hier om ons heen! Op 31 oktober is er heel veel "bijzonders" te zien, dat verzeker ik! Wil je niet? Dan toch niet ! Dan ga je thuis naar de beren op de weg zitten kijken :o

MarcoAZU

Ik heb volgens mij nou nog steeds niemand gehoord die het verband kent tussen de spoel en de condensator 8)
Misschien een kleine hint? Ik hoop dat er boven de dijk in Medemblik op 31 oktober om 15.00 uur een regenboog hangt!  ;)
Er worden, om uit de kosten te komen t-shirtjes besteld in beperkte oplage. Er is een leuk spelletje te koop voor in de winter. Verder steun je het museum door daar naar binnen te gaan en gebruik te maken van de horeca.

MarcoAZU

Zondag 31 oktober 2021 nemen Theo, Joke, Jos en ik (en een heleboel anderen) definitief afscheid van Vondel 200-202. Er belde van de week nog iemand van een club (D type, geen ID). Valt er nog wat te halen? Nee zei Theo, er loopt hier mijnheer Schrijver (lid van uw club), die "erft" alles :o :o
Wil je foto's? Kom naar Medemblik volgende week!
Vanmiddag leende ik de bril van Theo, vervolgens die van Joke en had ik alles in het vizier! Groet Marco.
Als God het wil maken we een doorstart, ik geloof, ik geloof
Servies Geel!

MarcoAZU


MarcoAZU

Net collega Marco Blom aan de telefoon, bijzonder Citroën, bijzonder welkom. AC323! Met blauw! Verder gaat het jullie geen donder aan!

RCUPPER

#21
Quote from: MarcoAZU on October 24, 2021, 20:32:42 PM
Zie forum 2CV.nl

QuoteDatum: 31 oktober 20021
Naam meeting: Service meeting
Plaats: Medemblik Stoommuseum vier Noorder Koggen
Op zondag 31 oktober nemen Theo, Joke, Jos, Jack, ik en vele anderen afscheid van Vondelstraat 200-202 te Alkmaar, garage Boots. Ik heb er vijftig jaar als klant rondgelopen en mag nu helpen de deur te sluiten.
Dit laten we uiteraard niet zo maar voorbij gaan in de regio, er komen een paar bekende en onbekende topstukken! Mijn eigen auto's staan er allemaal en ook die van Jos en Jack.
U kunt een bezoek brengen aan het museum, entree is 9 euro. Het is er voor jong en oud te mooi om waar te zijn.
Het feestje gaat nog een paar uurtjes na sluitingstijd door op het parkeer terrein aan de overkant.
Jos, monteur, 50 jaar in dienst weet van niets!
We zouden het geweldig vinden als je langskomt met welke auto dan ook!

Zo eindelijk iets concreets. Heeft maar #237 berichten geduurd..

Het vlaai bakken kan beginnen..
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU

Moet soms wat vaag blijven omdat niet alles concreet is en kan. Je loopt over gele eieren 8)

MarcoAZU

En wat betreft die Vlaai! Wij smelten de kazen en hebben Opperdoezer ronde. Westfriese dijk, de dijk waarbinnen mijn roots liggen. Alkmaar grenst bij Oudorp, daar is heel veel gebeurd. Zulke enorme verhalen, break mij de bek nit open!

MarcoAZU


RCUPPER

QuoteMorgen rij ik met een wel zeer "bijzondere" service auto om in Medemblik alvast foto's te maken. Foto's voor op een T-shirt of wel ander kledingstuk (je kunt dat bestellen zondag) dan ook, zo komen wij uit de kosten.
Marco.

Aldus Marco..
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU

Ik heb genoten, ik zal een tipje van de (s)luier oplichten 8). Hij is geboren in het geel AC323. Oorspronkelijk was het een Belgische Service auto van de dealer. Later werd hij wit met rode letters, het geel is nog overduidelijk aanwezig.
Foto's van deze auto komen dit keer op mijn rekening😂😂. Vanochtend ritje Medemblik gedaan, wat een geweldige bak. Spartaans op de heenweg, liefdevol warm op de terugweg.
Terug bij de dealer in Schagen een Westfries onthaal, smijt die sleutels maar op tafel. De directeur is pleite! En gelijk heeft hij, er loopt een schrijvertje om de deur.
Buiten twee lachende zwarte Pieten in een blauwe Cactus, watt en half watt, daar ga ik zondag van vertellen!

Het recept is het zelfde als die van het Besteleendenweekend; BBQ vanaf 18.00! Museum is open tot 17.00 uur!
Bidden voor de gouden pot onderaan de regenboog!

MarcoAZU

Vandaag maar een vrachtwagen gehuurd bij Bo-Rent. Als vriend Rob nog had geleefd had hij beslist komen helpen. Hij had wel geroepen het blijft een Merz hé. Misschien val ik in herhaling; een standaard uitdrukking van hem als ook DS man: we gaan net zo lang door tot hij niet meer omhoog komt :o  8) Om vervolgens samen tot de stomme conclusie te komen dat de betreffende auto helemaal niet hydraulisch is geveerd. Of bedoelde hij nou wat anders ;)?
We hebben hem weggebracht in een Break. Eigenlijk vond hij dat maar niets, een ID Break.
Misschien haal ik hem wel op deze week.
Hij staat in Houten, de onze, van familie Schrijver. In volgorde van opkomst JC, TS en MM en ik zei de gek CM. Zoon, Zoon met als toetje een dochter (die is nu vijftien). En vergis je niet! Ze is lief, bijt niet! Goh van wie heeft ze dat :-*

MarcoAZU

En JA ik haal ook een elektrische demo op, veel voor weinig? Je moet er gewoon zin, tijd en gelegenheid voor hebben!
Groet uit Langedijk!

MarcoAZU

Net vanuit de Mercedes (VOOR alle zekerheid  ;)) MAAR ONDER ÉÉN dakje  :-\ Tring! wat moet ik met dat kleren ding?
Zie andere forum :-[
i.o. Marco! En OMGB de Kerst moet nog komen! Klaas is er ziek van (verkouden, gelukkig geen Cor(ona)).
Bijna lag er een oude stoomboot in Medemblik zondag a.s. (vertel mij maar dat het niet waar is). Ik laat zondag wel een foto zien! Als God het wil :o Natuurlijk, Schrijvers maken fouten! We beginnen gewoon WEER met een nieuw Testemingsend. (redelijk toch 8).
Vanuit Warmenhuizen via via totdat? Juist, aan alles komt een einde. Oostwal? NEE, doe maar weer TWEE! Twee witte, sinds gisteren een feit! Serviesgoed, je houdt er vanzelf een sik aan over!  8)

Tags: