News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
40 Guests, 0 Users

Let op! Belangrijk! Service meeting! 31 oktober

Started by MarcoAZU, October 15, 2021, 00:00:00 AM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

In samenwerking met een aantal bekende en minder bekende bedrijven, dealers, slopers en andere activisten 8) Organiseren wij "ons" service aanbod met de slogan "Bijzonder Citroën", "Bijzonder welkom".
Een aantal topstukken zijn voorhanden, staan al stiekem op u te wachten hier binnen de Westfriese Ommerring dijk!
U bent van harte uitgenodigd om te parkeren op het parkeerterrein van het gemaal de vier Noorder Koggen in Medemblik en een bezoek te brengen aan het museum. U steunt het museum bezorgt ons allen een geweldige middag!
In elk geval een Partner, een Berlingo Service, een C35 Service, een 250. De rest is nog even in afwachting. Niet in grote getale, niet om de munten maar gewoon om het "gouden warme gevoel".
De gierzwaluw in de lucht, de eend te water. Houd het rustig, onder druk! Maar oh zo mooi! Zo maar en rondje dijk!

MarcoAZU

Quote from: MarcoAZU on October 15, 2021, 00:00:00 AM
In samenwerking met een aantal bekende en minder bekende bedrijven, dealers, slopers en andere activisten 8) Organiseren wij "ons" service aanbod met de slogan "Bijzonder Citroën", "Bijzonder welkom".
Een aantal topstukken zijn voorhanden, staan al stiekem op u te wachten hier binnen de Westfriese Ommerring dijk!
U bent van harte uitgenodigd om te parkeren op het parkeerterrein van het gemaal de vier Noorder Koggen in Medemblik en een bezoek te brengen aan het museum. U steunt het museum bezorgt ons allen een geweldige middag!
In elk geval een Partner, een Berlingo Service, een C35 Service, een 250. De rest is nog even in afwachting. Niet in grote getale, niet om de munten maar gewoon om het "gouden warme gevoel".
De gierzwaluw in de lucht, de eend te water. Houd het rustig, onder druk! Maar oh zo mooi! Zo maar en rondje dijk!
stelletje oude Sukkels moet ik de vestingen nog harder schudden? Wij smelten de kazen! Geel, goud, Oranje, rood, in Alkmaar begon het sprookje, voor mij inmiddels 50 jaar geleden. Blijf maar thuis!

MarcoAZU

Kom net terug uit Friesland! Het gaat door ook daar! De Friezen komen met karren vol. Ik ga ook de DS club, 2CV club, Het EI en de EEEC vragen melding te maken op hun site. Hier is het dood althans zo lijkt het!

azurblade

Klinkt goed.

Heb je het al gedropt op feestbook en dat soort sociale platforms.


MarcoAZU

Serviesgoed! Jos en ik maken samen me teen grote groep andere bekenden een doorstart! Verruim uw horizon in Medemblik! Groet Cor. Morgen psi voor een kiss en ride, woensdag bar! Stoken, aan tafel zitten met de zwager van Groen. Groen? verkeerde kleur! Rijden moet spul! En dat doet het. Dirk was een bijzonder kind. Ik ook, de jongste van de vijf! Sinds gisteren een C3 aircrosser uit 2018, een Rode!

MarcoAZU

Quote from: azurblade on October 17, 2021, 11:24:21 AM
Klinkt goed.

Heb je het al gedropt op feestbook en dat soort sociale platforms.
Doe jij dat AUB ik vertoon mij daar niet. Drink alleen water uit de kraan ;)

MarcoAZU

#6
Hier vanuit Noord Holland staan er alleen al 15 Service auto's van Serviesgoed op u te wachten. VOF i.o. ! Blues Broers uit Alkmaar! We smelten de kazen, de koffie is warm en kolen GAAN met bakken gelijk, het land uit! Net als de Piepers. Westfriezen? De Elfstedentocht reden wij andersom! Nu mijn bed in ;D

MarcoAZU

A-Typisch? AU, dat klopt! ??? ???. M'n moeder leeft alleen niet meer maar ik heb wel een vriendin. Ik wordt ook behandeld, net als iedereen ;D
11 Citroenen nu, verzin het maar! De laatste? een zeer bijzondere AMI 6 uit 1967. Route '66 mee rijden?
Eerst maar eens een rondje dijk op een ambulance, met zwaailichtjes! 8) 8)

MarcoAZU

#8
In Wormer geweest vanmiddag. ook vanuit de Zaan zullen ze wel komen uit alle stellingen één 8)

MarcoAZU

Overdag gaan de kolen voor ons op het vuur. Koffie met appelgebak 8)

MarcoAZU


Hans 250

Geen touw aan vast te knopen dit Marco, iig niet voor mij. Wat bedoel je nu eigenlijk?
Een soort wirwar van anekdotes wat misschien ergens heen gaat, maar voor een nuchtere Groninger niet te volgen.
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

RCUPPER

Hier in Limburg zijn we ook al enige tijd de draad kwijt. Misschien toch maar wat minder paddenstoelen eten deze herfst..
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Hans 250

 ;D ;D ;D
Je moet wel weten welke je kunt eten...
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

MarcoAZU

Nou voor een aantal mensen is het toch heel duidelijk! Er wordt een extra meeting georganiseerd op zondag 31 oktober.
Bij het stoommuseum van Medemblik. Er wordt een topstuk verwacht! Foto's daarvan na afloop omdat het een verrassing moet blijven. Ik noem het een Sevice meeting omdat besteleenden in veel gevallen service verlenen of dat deden, ook vele andere typen service Citroëns worden verwacht. Als je komt zal het helemaal duidelijk zijn. Ik zal Sander Aalderink vragen om de meeting op zijn site aan te kondigen.
bij redelijk weer de Barbeque ophalen en kunnen we onder de tent van twee vouwwagens in de warmte zitten. Citroen Schagen steunt deze aktie en ook Sander Aalderink. Garage Boots Alkmaar neemt, na 50 jaar Service, afscheid.
Nu duidelijk?
En als je iets niet begrijpt kun je het ook vragen ;)

Tags: