News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
43 Guests, 0 Users

glas-auto waterdicht?

Started by Eus van Lieshout, April 13, 2021, 10:49:02 AM

Previous topic - Next topic

Eus van Lieshout


Dit is wel een mooi setje glasauto-ramen maar dit krijg je toch nooit waterdicht!?
het schuifraam glijdt in een rail gewoon achter een rubber langs als ik het goed zie?!

https://www.lesanciennes.com/annonce/vitres-glacauto-citroen-2cv-au-fourgonnette-a396916?ftype=vo&fcat=pautos&q=2cv

Ik vind het ook wel erg luxe voor een AU...


Een jongensdroom komt uit;2cv A en een AU in de schuur.
De A (okt '54) met een NL-kenteken.
De AU (nov '53) is een project met veeeel werk, maar inmiddels zo goed als compleet!

MarcoAZU

Die zijn wel erg leuk en VEEl geld waard.

Hans 250

Mooi, leuk of veel geld waard, het zal, zijruiten in een besteleend lekken sowieso, maar deze helemaal.
Ik vind het ultra lelijk die glace auto en andere accessoire raampjes, ontzettend zonde om de zaag in de zijkant te zetten van een ribbel besteleend. Die zijn zonder zijruiten toch echt veel mooier en zeldzamer én meer geld waard. En lekken niet langs de zijruiten ;)
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

azurblade

En om ze er in te zagen met argument om wat meer zitplaatsen achterin te maken is niet nodig.
Ook met dichte bak 4 persoons op kenteken :)


Eus van Lieshout



Ik vind het ultra lelijk die glace auto en andere accessoire raampjes, ontzettend zonde om de zaag in de zijkant te zetten van een ribbel besteleend. Die zijn zonder zijruiten toch echt veel mooier en zeldzamer én meer geld waard. En lekken niet langs de zijruiten

Ik ben het met je eens Hans, Ik vind dicht ook echt mooier.. zeker in een AU
Een jongensdroom komt uit;2cv A en een AU in de schuur.
De A (okt '54) met een NL-kenteken.
De AU (nov '53) is een project met veeeel werk, maar inmiddels zo goed als compleet!

Tags: