News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
47 Guests, 0 Users

21e int. Besteleendenmeeting Leersum

Started by Dirk D, April 21, 2020, 21:17:06 PM

Previous topic - Next topic

RCUPPER

1.5 meter besteleend-slalom ..
1.5 meter Chinees in 1.5 minuut..
1.5 meter werptent opvouwen..
1.5 meter Boer Leo ontlopen..


Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Burik

Quote from: RCUPPER on September 21, 2020, 12:25:32 PM
1.5 meter besteleend-slalom ..
1.5 meter Chinees in 1.5 minuut..
1.5 meter werptent opvouwen..
1.5 meter Boer Leo ontlopen..

Volgens mij spoor je voor geen meter🤪
Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964

Dirk D

AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

MarcoAZU

We gaan toch niet afhalen Dirk? We zullen wel op 1,5 meter moeten zitten vermoed ik. Maar dat zien we wel dan  :)

In elk geval bestaat hij nog.

marcopr

1,5 meter boer Leo ontlopen,
Als hij een emmertje in handen heeft wordt dat een uitdaging.

En Marco AZU, Als jer bij de Chinees je mondkapje ophoudt , is er niks aan de hand. Ook de kans op Salmonella neemt enorm af.

MarcoAZU

Ik heb net camping de boterbloem laten weten dat we achttien aanmeldingen hebben en dat we daarmee naar verwacht op ongeveer 30 personen zullen uitkomen.
Ik heb Leo nog eventjes herinnerd aan het brandhout, ik neem aan dat het goed gaat komen.
Voor wat het weer betreft ziet het er niet best uit  :-[ Hopen maar dat het meevalt.

Burik

Ik ben er zaterdag alleen overdag trouwens!
Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964

Joe Catchou

Voor dat chinees gebeuren is dat op  vrijdag of zaterdag avond.
Is der ook nog wat anders in de omgeving vokr te bikken .
Ander vraagje zijn de ook dames aanwezig (vrouwtje komt me ,dus ook klapkar)

MarcoAZU

De Chinees is op vrijdagavond. Er zijn diverse andere restaurants in het dorp.
Zaterdagavond is er gewoonlijk de barbeque. Wij stoken een grote barbeque op, een ieder kan dan z'n zelf meegebrachte vlees daarop braden. Een supermarkt is in het dorp.
Er is verder geen organisatie, we organiseren met z'n allen ter plekke en het is zoals het is  ;)

Dus je dient ook zelf te zorgen voor bijvoorbeeld koffie. Op de camping is verder niets te koop.

Zelf zet ik altijd wel een extra kopje koffie en is iedereen welkom.

Je moet ook bedenken dat er op de campingplek geen stroom en water is, daar moet je een stukje voor lopen.

Joe Catchou

Oke top, hebbe wel een jerry bij voor te halen .
En je moet op die boer heen he  ;D wat is dat met die boer ?

MarcoAZU

Quote from: Joe Catchou on September 24, 2020, 15:00:16 PM
Oke top, hebbe wel een jerry bij voor te halen .
En je moet op die boer heen he  ;D wat is dat met die boer ?

Boer Leo is een prima kerel bij wie alles kan. Dat is ook waarom we er al 21 jaar komen  ;)

MarcoAZU

Vanmiddag de briketten voor de barbeque gekocht. Ik hoop dat iedereen die meedoet aan de barbeque een kleine bijdrage wil doen.
Ik heb drie tangen om het vlees te keren, ik stel voor om de 1,5 meter afstand te bewaren en dat we met niet meer dan drie mensen rond de barbeque staan.

milieudienst

Helaas, helaas... wegens de opnieuw oplaaiende Corona toestanden vinden we het niet verantwoord om met een groep uit alle windstreken (en dus ook die, waar verschillende landen code rood voor afgeven) bij elkaar te komen. Wat ons betreft gaat het feest dit jaar dus (toch) niet door. Heel erg jammer, maar het is niet anders.
Natuurlijk zijn we allemaal Coronavrij, houden we minstens 1,5m afstand, wassen de handen tig keer per dag, hebben we geen onnodige contacten, werken we thuis enzovoort, net als alle andere 'goed' voorgelichte Nederlanders, maar toch...
Mochten er tóch mensen afreizen naar de boterbloem, dan hoop ik dat jullie genoeg geluk hebben en er gezond bij blijven zodat we jullie volgend jaar weer kunnen treffen als Corona tenminste dan onder controle is.

Groeten,

Johan (& Grietje)

MarcoAZU

Wie gaan er mee naar de Chinees morgen avond? Moet ik die nog bellen?

Ik neem al aan:

Martijn, Hans, Dirk; wie nog meer?

Hans 250

De Chinees sla ik dit jaar over vanwege noodgedwongen bezigheden in de middag met uitloop naar de avond. Zaterdag probeer ik er vroeg te zijn maar zit net ook als Johan met de laatste ontwikkelingen te dubben. Heb ook geen verschijnselen, maar toch, het is misschien toch slimmer om helemaal niet te gaan. Bovendien zien de weersvoorspellingen er niet echt lekker uit en dat helpt ook niet echt mee. Ik twijfel nog even verder...
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

Tags: