58 Guests, 0 Users

17e internationale besteleendenweekend 23,24 & 25 september 2016

Started by MarcoAZU, August 22, 2016, 19:46:48 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU


Zo en dan nu op naar wat voor ons traditie getrouw het laatste kampeerweekend van het jaar moet zijn.

Bij boer Leo in Leersum! Zal ik binnenkort contact met hem opnemen en vragen of hij het gras alvast maait??  ;) 8)

Ik denk dat ik er voor kies om de vouwwagen daar neer te zetten om zo dit jaar eens wat meer luxe en comfort te hebben  :)

(al lekte het kreng wel tijdens de ICCCR dagen >:( )

In elk geval, wij zijn er op 23 september aan het einde van de ochtend, misschien in het begin van de middag.

Ook ben ik van plan om weer brandhout te bestellen als iedereen weer een kleine bijdrage daarvoor wil doen.

marcopr

stond al in  de agenda.
vraag ook of hij het veld niet >:( net voor het weekend bemest  :o .

MarcoAZU

Quote from: marcopr on August 23, 2016, 12:11:04 PM
vraag ook of hij het veld niet >:( net voor het weekend bemest  :o .

Kan me niet herinneren dat we dat ooit wel eens gehad hebben  :(

Meestal was er niet gemaaid  :(

Burik

Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964

MarcoAZU

Moet er niet nog wat meer reclame gemaakt worden?

Tot vorig jaar stond er altijd een aankondiging op het voorblad van deze site! Kan dat nu ook niet?

Zullen we een aankondiging doen op het 2CV forum? (ik weet dat er dan altijd ook weer negatieve reacties zijn, maar wat kan ons dat .....)

Weet je wat, ik doe het gewoon  :o

Bertje Beige

Marco, helaas hebben we al tijden geen voorblad meer :(, wel een goed idee om het hier en daar nog even onder de aandacht te brengen.

Ad AZU

Ik heb hier in het Westland weer 2 eigenaren opgespoord van beiden een AK400.
één is 1 1/2 jaar bezig geweest met restauratie:
is een toppertje geworden: 71-38-HB.
de andere is ook een man met gouden handjes.
het valt nog niet mee om ze over te halen met me mee te komen.
aparte lui hoor die besteleendenjongens.
maar ik blijf ze stalken.
iemand nog een goede tip als lokkertje?

MarcoAZU


CitroenAZU

Leuk Marco!!

ik heb net als het goed is de boel gepromoot op Feesboek. (ik ben daar niet zo handig in...)

https://www.facebook.com/events/144647585983139/
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

MarcoAZU

Quote from: CitroenAZU on September 02, 2016, 16:52:45 PM
Leuk Marco!!

ik heb net als het goed is de boel gepromoot op Feesboek. (ik ben daar niet zo handig in...)

https://www.facebook.com/events/144647585983139/

Helemaal goed, helpen jullie ook om de berichten op 2cv.nl hoog te houden. Als iedereen nou gewoon elke dag wat reageert, dan blijft de aankondiging op de homedirectory staan  ;) dus roep eens wat doms (daar zijn jullie anders ook altijd zo goed in  :o )
Paar foto's van vorig jaar erop!

marcopr

Doms? Ik begrijp dat je niet begrijpt wat er geconverseerd wordt en alles wat niet begrepen wordt is dom? Prima :'(

RCUPPER

Quote from: marcopr on September 02, 2016, 23:08:28 PM
Doms? Ik begrijp dat je niet begrijpt wat er geconverseerd wordt en alles wat niet begrepen wordt is dom? Prima :'(

;D ;D ;D (gedist) --> maar we gaan natuurlijk ons best doen in het kader van de goede zaak. Ik zal mijn buitenlandse contacten eens aanspreken, alhoewel het een boordevol weekend is.

Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU

Quote from: marcopr on September 02, 2016, 23:08:28 PM
Doms? Ik begrijp dat je niet begrijpt wat er geconverseerd wordt en alles wat niet begrepen wordt is dom? Prima :'(

Ik begrijp dit niet, dus dat zal het wel zijn  ???

marcopr

 ;D Ik kon het niet laten.
Heb zin in het BEM weekend.
Wordt het geen tijd om deze traditie aan te melden voor de Unesco lijst van Werelderfgoed?

Geert

Ik zou het niet doen!
Gewoon "low profile" houden .
Voordat je het weet zit je met allerhande regeltjes, voorschriften, wetten etc. etc.

Ik snap dat je dat grappig bedoeld, maar tegenwoordig kan en mag bijna niks meer zonder een hoop poespas en dat is nou net waar de BEM of BEW geen behoefte aan heeft.

Zo'n rondrit b.v., daar loop je ook mee in de kijker, een of andere snoeshaan hoeft er maar iets van te vinden en je bent het haasje ( of eendje) .

Veel plezier daar, ik hoop dat jullie goed weer hebben.

't is een kwestie van geduld........

Tags: