News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
77 Guests, 0 Users

heupgordels maken

Started by marcopr, February 03, 2016, 23:07:50 PM

Previous topic - Next topic

marcopr

omdat mijn besteller gelast wordt denk ik eraan om bevestigingen voor twee heupgordels te maken.
Heeft iemand daar ervaring mee.

blanc/rouge2cv

moeten er gordels in dan anders zou ik ze er gewoon uitlaten , ik heb ook geen gordels , denk ook niet dat heupgordels echt helpen
https://www.youtube.com/watch?v=fq5HkjhhUo0

AZU-1965

Soooowww die is platter dan plat....denk niet dat die gordels geholpen hadden....
AZU A 1965 - Mehari 1969

marcopr

Mijn zoon rijdt geregeld mee, en ik vind het toch een lullig idee dat hij over straat geslingerd wordt bij een aanrijding met bijv, 50 in het uur.
Zelf vind ik het een heerlijk vrij idee, dat er geen gordels in hoeven, stoelen los staan de deuren nauwelijks vastzitten en 'verkeerd om 'opengaan, dat er geen APK is, milieuzones probleemloos genomen kunnen worden, dat ik maar 1 remlicht hoef en geen knipperlichten voor. Om maar iets te noemen.

Vandaag eens goed naar de wagen gekeken en ik denk dat ik netjes een driepuntsgordel kan bevestigen.
Ik blijf benieuwd naar ervaring met later inlassen van gordels.

RCUPPER

En dat dan allemaal in combinatie met de oude hangmat stoelen?

Wij zijn benieuwd :)
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

engbokho

Marco,

De latere bestellers heben bevestigingspunten voor gordels in de balk achter de stoeltjes. Je kan als de koets van het chassis af is, er makkelijk een stevig profiel op lassen met bevestigingspunten.
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

marcopr

Daar zat ik ook aan te denken, daar kan ik makkelijker bij dan in het chassis.

Tags: