News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
47 Guests, 0 Users

26-YD-35

Started by MarcoAZU, December 12, 2015, 00:23:26 AM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Quote from: CitroenAZU on December 14, 2015, 12:03:41 PM
Het bedrijf bestaat nog steeds Marco!

https://www.google.nl/maps/place/Ets+Pel%C3%A9/@48.5500711,-1.7533978,3a,75y,316.64h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sMoMDXk0nLXhaUri8iol9DA!2e0!4m2!3m1!1s0x0:0xb2fd14ee9f9105ee!6m1!1e1

PELE PHILIPS WHIRLPOOL


Electro-ménager, Tv, Antennes Quali.
Point de vente Philips Whirlpool.
Retrouvrez toutes les offres et prestations  CANAL+ CANALSAT.


3 Rue lejamptel
35120 DOL DE BRETAGNE
02 99 48 01 40

Geweldig :) :)

MarcoAZU

Quote from: Hans 250 on December 14, 2015, 15:37:40 PM
Volgens mij zijn de koplamppetjes eraf, de plakstrip op de voorbumper is eraf (of nieuwe voorbumper) en je hebt de bandenklep dichtgeplamuurd ;). En bijgekwast natuurlijk.

Nee dat was allemaal al bij de prijs inbegrepen, behalve dan dat Martijn de koplampjes vervangen heeft en dat ik er al een smalle koplampbeugel op had zitten!
Wat mij opviel is dat er een sticker op het voorruit zit met CT tot februari 2016 en op de foto's van LBC niet  ???

MarcoAZU

Zo!

Gisteren een nieuw contactslot gescoord bij de EEEC en dankzij Engbokho heb ik de juiste meegenomen!

Daarna naar de 2cvclub geweest. Leuke delen gevonden maar ik maak mij wel zorgen om die club, eigenlijk bedienen ze alleen nog de jaren tachtig eenden en verder vooral de bar. Het was er heel gezellig maar van de schat van onderdelen en kennis die ze ooit in Amersfoort hadden leek weinig meer over of ik moet mij heel sterk vergissen  ???

Draadboom is eruit, er komt een andere in, niet helemaal de originele maar wel voor ééntje met een startknop. Met dank aan besteleendjes Klaas, zo kunnen wij hem zo langzamerhand wel noemen  8)

Verder houdt het bruine tellerkastje mij bezig, ik wil het allemaal weer origineel hebben maar eindig met een gatenkaas  :-\ Heeft er iemand nog een bruin tellerkastje waarop een aluminium plaatje hoort (er staan er drie in de Wormer maar daar zit een auto aan vast ;))? De modernere, voor de rechthoekige schakelaars, zijn toch echt heel anders  :)

AZU-1965

Heb je misschien ook nog wat foto's van de binnenkant, Marco?
AZU A 1965 - Mehari 1969

CitroenAZU

Ja zo n bruin tellerkastje zoek ik ook nog in mooie staat, dus achteraan aansluiten he! 😜
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

MarcoAZU

Quote from: CitroenAZU on January 03, 2016, 22:51:38 PM
Ja zo n bruin tellerkastje zoek ik ook nog in mooie staat, dus achteraan aansluiten he! 😜

Laat er nou vanmiddag ééntje op Marktplaats staan, die komt deze kant op  :)  ;D ;D

heeft er tien minuten op gestaan  8) precies de goeie  8)

MarcoAZU

Quote from: CitroenAZU on January 03, 2016, 22:51:38 PM
Ja zo n bruin tellerkastje zoek ik ook nog in mooie staat, dus achteraan aansluiten he! 😜

Afgelopen weekend in Reims nog zo'n kastje gekocht. Eigenlijk weer net niet het juiste type, deze heeft een extra gat voor de startknop naast het contactslot.

Er zat een keurige complete draadboom bij en daar was ik wel heel blij mee, dat scheelt heel veel werk!

verder een nieuwe bruine richting aanwijzer gekocht.

Fantastische beurs, fantastisch mooi weer! Alleen, heel erg druk !!!

Bertje Beige

Gister deze auto live bewonderd, wat een geweldige bijzondere machine. En Marco is er mee van plan wat ik ook zo ongeveer zou doen, goed bezig Marco :)

RCUPPER

En jij hebt zeker wel foto's voor op dit wonderschone forum gemaakt?
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Bertje Beige

Euh, nee, maar daar was ook geen ruimte voor ???

RCUPPER

Tijd dat eigenaar óf zijn garage opruimt, óf het goed eens buiten zet... ::)
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU

Quote from: RCUPPER on March 26, 2016, 09:14:07 AM
Tijd dat eigenaar óf zijn garage opruimt, óf het goed eens buiten zet... ::)

Wacht de volgende maand maar af  8)

Ondertussen ben ik van alles aan het verzamelen voor het ding. Ik denk dat ik vier velgjes laat poedercoaten in het Philips rood (ik heb er vijf, geklonken velgen, op de A markt gekocht). En dan ga ik de auto rijdende maken.
Alles is hier nog in de winterstand!

MarcoAZU

Quote from: Bertje Beige on March 26, 2016, 08:05:15 AM
Euh, nee, maar daar was ook geen ruimte voor ???

Dat mocht niet zul je bedoelen  :D

MarcoAZU

Nou wil ik zo snel mogelijk met het ding naar de RDW. Ik begreep van Martijn dat je gewoon op een open spreekuur aan kunt komen rijden en je auto kunt aanbieden. Maar als ik dat op de site van de RDW lees, dan kan dat, maar dan mag het voertuig niet ouder zijn dan 29 jaar  :(

Als ik vervolgens een afspraak wil plannen, dan kan ik niet eerder terecht dan 17 juni.

Bertje Beige

Oei, dat is vervelend Marco, en ook al een ander keuringsstation geprobeerd?
Heerenveen is wat verder weg, maar niet zo druk, en ik heb er goede ervaringen.

Tags: