News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
50 Guests, 0 Users

ICCCR NL 2016; Aanmeldingen

Started by MarcoAZU, November 15, 2015, 09:18:23 AM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Het is iedereen nu wel bekend, zo schat ik in, dat volgend jaar de "wereld meeting van klassieke Citroëns", ICCCR, in Nederland gehouden gaat worden. Wij, van het besteleendenregister, zullen daar uiteraard bij zijn!

Om dit een "klein beetje" in goede banen te sturen is ons gevraagd om deel te nemen in de organisatie. Ik heb mij opgeworpen om namens het besteleendenregister, ons allen, deze taak op mij te nemen.

Eigenlijk, het enige wat ik van jullie verwacht, is dat je je aanmeld met je besteleend bij mij en dat je betaalt. Dat kan tot 31 december tegen gereduceerd tarief, daarna worden de tarieven hoger. Ik zal een lijst aan maken met besteleenden en de inzittenden en deze steeds weer kortsluiten met de organisatie. Het is de bedoeling dat ik een lijst maak met namen, adressen en kentekens, lijkt mij, en geen schuilnamen  ;) uiteraard ga ik daar discreet mee om! Betalen doe je aan de organisatie, niet bij mij.

Waarom nu al betalen? Dat is simpel: de organisatie heeft geld nodig om te kunnen organiseren, op voorhand natuurlijk.

Wordt vervolgd! Voel je vrij om te reageren op welke wijze dan ook!

CitroenAZU

#1
Ik heb een paar maanden geleden al betaald en ingeschreven Marco ;-)

Weet nog niet met welke auto ik ga... maar als je iets nodig hebt om in te vullen, vooralsnog; AV-19-17, AZU 1970

Heb er in de titel even 'aanmeldingen' bij gezet omdat er al een topic is over de ICCCR met dezelfde naam waar de info over het evenement zelf in staat.
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Ad AZU

ik meld me aan: 
AZU 1955   
VS-26-93
groetjes Ad
ik zal in een pb mijn volledige gegevens doorgeven.

MarcoAZU

Quote from: CitroenAZU on November 15, 2015, 09:57:03 AM
Ik heb een paar maanden geleden al betaald en ingeschreven Marco ;-)

Weet nog niet met welke auto ik ga... maar als je iets nodig hebt om in te vullen, vooralsnog; AV-19-17, AZU 1970

Heb er in de titel even 'aanmeldingen' bij gezet omdat er al een topic is over de ICCCR met dezelfde naam waar de info over het evenement zelf in staat.
Helemaal goed zoals het nu gaat!  Kunnen we er een topic van maken wat bovenaan blijft staan met een koppeling naar de homepositie ?

MarcoAZU

Quote from: Ad AZU on November 15, 2015, 11:08:36 AM
ik meld me aan: 
AZU 1955   
VS-26-93
groetjes Ad
ik zal in een pb mijn volledige gegevens doorgeven.

Precies goed!

Jeroen AK

Hallo Marco,

Schrijf de blauwe AK400 daar ook maar bij.
93-45-RB
Jeroen Hoijinck en Pim Coenen

Ik moet me nog aanmelden bij het ICCCR maar zal dat voor het einde van december doen.

Groeten,
Jeroen.
AK rolt weer vrolijk in het rond

michelidds

#6
Het aanmelden bij MarcoAZU kan vanwege twee redenen. Misschien goed dat ik dat even vermeld:

1. Om € 20 club-inschrijvingskorting te krijgen. Dat kan tot 31 december 2015. Daarna vervalt deze kortingsactie en gaat de website-prijs ook omhoog.

2. Om deel te nemen aan een gemeenschappelijk gedeelte op het kampeerterrein. De kampeerterreinen worden vanwege veiligheidseisen van de brandweer opgedeeld in gemarkeerde units van 30 plaatsen, omgeven door paden. Clubs en groepen mensen kunnen zulke units reserveren, om bij elkaar te kunnen kamperen. Voordeel van zulke units is dat in het midden een stuk vrijgehouden moet worden van tenten, waar gezamenlijk gezeten of gebarbecued kan worden. (Barbecues zijn toegestaan, open vuren niet.) Iedere plaats is groot genoeg voor tent plus auto plus plek om te zitten.
Natuurlijk kun je ook elders overnachten, samen met een andere club of vriendengroep kamperen, of anoniem in de massa. Je overnachtingsplek staat los van je inschrijving.

Als je wilt gaan kamperen, denk er dan aan om gelijk met de inschrijving bij het ticketbureau van de ICCCR2016-organisatie, een kampeerplaats te boeken voor € 25 voor 5 nachten. Dan hoef je niet twee keer € 2,50 boekingskosten te betalen.
Enne, in het andere topic heb ik een link gezet naar een powerpoint presentatie over opzet en voorlopig programma van de ICCCR. Die presentatie zal je ervan overtuigen waarom je er 4 dagen heel wilt. Wat je allemaal krijgt voor je inschrijfgeld. En dat is veel, héél veel.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

michelidds

Nog een aanvulling om jullie goed te informeren over wat je krijgt voor je geld: Op het kampeerterrein is sober sanitair aanwezig; toiletten, wasbakken en douches, maar geen stroom.
Bij iedere barbecue moet een brandblusser aanwezig zijn. Gelukkig heb je in de auto een brandblusser, toch? Een aluminium weggooi barbecue mag niet.
Wil je persé stroom dan kun je beter gaan kamperen op een van de vele officiële campings in de omgeving.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

MarcoAZU

Michel,
Welke richtlijnen houdt de organisatie nu aan als je met meerdere auto's komt? In mijn geval laat ik de AZU waarschijnlijk door mijn neef besturen en kan het ook nog zo zijn dat ik het "gewone" AZtje (1962 origineel NL) op een aanhanger achter de Break knoop. MAAR ...... !!!!!! Het zal ALTIJD zo zijn dat alle drie de auto's bij elkaar bij MIJN tent zullen staan. Dat wordt dus lastig! Ik vraag mij nu zelfs openlijk af of deze actie op dit forum wel zin heeft, mede gezien het geringe aantal reacties  :o

michelidds

De vraag hoe om te gaan met meerdere auto's is aan de organisatie gesteld. ik heb daar nog geen antwoord op gekregen. Als ik dat krijg zal ik dat terugkoppelen.
Ik kan mij goed voorstellen dat alleen goedkope / gratis toegang gegeven wordt aan (tweede/derde) auto's die minimaal 1 dagdeel tentoongesteld worden en vooraf aangemeld zijn.

Of een actie zin heeft, blijkt pas als het zo ver is. Natuurlijk hangt het er uiteindelijk van af of mensen naar de Citroën Wereldmeeting ICCCR2016 komen. We kunnen alleen proberen te overtuigen.
Dat probeer ik te doen door over te brengen dat het 't mooiste Citroën evenement ooit wordt.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

MarcoAZU

Dan heb ik nog geen antwoord op mijn vraag HOE de auto's worden tentoongesteld.
Je kunt je er vast iets bij voor stellen als je bedenkt voor welk bedrag ik neerzet als er drie van mijn auto's worden geplaatst. En dan heb ik het nog niet over de emotionele waarde  :o

michelidds

#11
Hoe? Dat hangt er van af hoe je de auto gebruikt op de ICCCR.

  • Je auto staat het hele evenement op een plaats tentoongesteld, als onderdeel van het algemene evenement. Bijvoorbeeld in de museumtent. Waar 's nachts ook bewaking is en overdag toezicht. Er is vooraf afgesproken dat en hoe zo'n auto tentoongesteld wordt. - Dan kan ik mij goed voorstellen dat je niet hoeft te betalen voor die auto.*
  • Je bent met twee auto's en je tweede auto maakt een dagdeel uit van een show / demonstratie van een club. Bijvoorbeeld de hulpdiensten-manifestatie of de besteleendenopstelling. Je hebt de auto daarvoor speciaal meegenomen, ook al staat die de meeste dagdelen naast je tent. - Heb daar geen uitspraak van de organisatie van, maar ik kan me voorstellen dat je dan voor je tweede auto niet zou hoeven betalen. Voor de eerste natuurlijk wel. - Hoe ermee omgegaan wordt als die tweede auto niet op een ambulance staat, maar gereden wordt door jouw 'passagier', moet ook nog duidelijk worden. - Het lijkt me logisch dat zo'n tweede auto vooraf aangemeld moet worden.
  • Je bent met één auto en die maakt een dagdeel uit van een show / demonstratie van een club. Je bent daarom wel speciaal met die auto gekomen, maar je bent niet met een andere auto. - Het lijkt me logisch dat je voor die auto wel moet betalen. Want het is de auto waarmee je deelneemt aan het evenement.
  • Je neemt 3 of meer dagen deel met één auto en die staat niet in een speciale tentoonstelling of opstelling. - Daarvoor betaal je natuurlijk de prijs voor een deelnemersticket, dat geldt voor 2 personen en één auto. Meer dan 2 inzittenden betalen nu € 10 pp extra voor het hele evenement.
  • Je komt 3 of 4 dagen alleen met de auto of twee dagen met twee personen. Dan kan je beter een deelnemersticket kopen, want dan ben je goedkoper uit dan 2 keer dag-entree voor 2 personen. Plus dat je dan geen parkeergeld hoeft te betalen.
  • Je komt één dag met de auto. Dan betaal je dag-entree per persoon en parkeer je de auto op de grote gemeenschappelijke parkeerplaats, waarvoor je ook betaalt. Dat is prijstechnisch de minst aantrekkelijke optie.
Qua veiligheid neemt iedereen deel onder eigen verantwoordelijkheid. Bijna alle auto's zijn natuurlijk waardevol op een of andere manier. Tentoongestelde auto's worden extra bewaakt.
Ik kan mij niet herinneren dat op vorige evenementen wat betreft beschadigen of diefstal van auto's veel bijzonders gebeurd is.

*Al het bovenstaande op persoonlijke titel, waar geen rechten aan ontleend kunnen worden.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Bertje Beige

De prijs voor het deelnemersticket is voor 1 auto met 2 personen, maar als ik alleen in een auto kom vind ik dat toch wel veel geld!
Ik kan natuurlijk bij iemand anders in stappen, maar dan heb ik mijn auto niet bij me ::)

michelidds

Veel geld, misschien, maar je krijgt er ook heel veel voor.
Instappen kan. Dat is natuurlijk ieders afweging. Maar veel minder leuk.
Waarom neem je je partner niet mee (als je die hebt)? Daar is het evenement ook heel leuk voor.

Nogmaals, de entreeprijs is niet meer dan een paar tanks benzine, of enkele onderdelen. En je hoeft er nu niet ver voor te rijden, terwijl het wel een prachtige - haast Franse - omgeving is. Echt, alle signalen wijzen er nu op, het wordt een onvergetelijk mooi en enerverend evenement. Heel wat meer dan 2CV Wereldmeetings.
De auto's zijn op de ICCCR niet het doel, maar het middel.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!


Tags: