News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
89 Guests, 0 Users

Bestelweekend

Started by MarcoAZU, May 01, 2023, 18:19:06 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Johan opperde om in Friesland een extra weekend te organiseren. Het lijkt jammer genoeg niet van de grond te komen. Mijn voorstel is om een West Fries weekeend te organiseren.
We kunnen de West Friese ommering dijk rijden wat een fantastische rit is.
Noord-Holland biedt meer mogelijkheden: het West Fries museum waar het schilderij van mijn voorvader hangt, Cornelis Schrijver. Ik kan heel veel vertellen over West-Friesland en vind dat ook leuk.
Andijk; het museum van Edwin Groen voor wie er nog niet geweest is. Medemblik het stoomgemaal waar ik onruststoker geweest ben. 😂. En ga zo maar door. Opperdoeseronde wie kent die? Je komt ze tegen langs de dijk.
Een West-Fries is dwars, dat is ook wat ik ben. Ik probeer altijd de sfeer in positieve zin te buigen. Alles bij elkaar, alle bestellers, mega leuk.
Contact met Edwin Groen en Citroën Schagen dat biedt kansen! Datum prikken! Ik ben aanwezig met vier, misschien vijf bestellers.
Facebook mijd ik, wil iemand anders dat doen? Ik moet natuurlijk wel een paar hulpjes hebben om dit van de grond te krijgen.
Datum prikker?
Groet Marco. (eerste naam Cornelis, de Schrijvers heten bijna allemaal Cornelis of Kees)

MarcoAZU

Net contact gehad met Edwin Groen. Ik geef samen met hem mijn eerste rondleiding op 14 mei in het museum. Ze komen veel vrijwilligers te kort. Ik ga kijken of daar voor mij een klik is. Sowieso is Edwin bereid een evenement flink te sponseren en een aantal leuke auto's te leveren. Personeel van Edwin, Rick gaat dat oppakken.

azurblade

Maak er meteen een 'VAN' Citroen meeting van :) alle camionnettes, fourgonnettes uit alle jaartallen.

MarcoAZU

Ook een goede naam, wil in elk geval niets uitsluiten. Eigenlijk hebben alle A types ook vaak vervoerd. Zo ging dat bij ons thuis. Zelfs een geit meegenomen uit Brummen achter in de dyane. Paar keer gestopt onderweg het beest moest toch zijn dropjes kwijt en wilde graag wat eten. Maar we deden dat, en een lief beest!
Ik prik het eerste weekend van september, kijk wie ik mee kan krijgen. Ga ruchtbaarheid er aan geven fietsenwinkel Groen zette meteen het licht op groen👌. En luisde mij er meteen in om vrijwilliger te worden in het museum, het schijnt er mega druk te zijn. Ik wil wel eerst weten of er een klik is.
Citroën Schagen, Ronald van Kesteren, heeft ook een prachtige collectie. Ook hij doet zeker mee!
Ronald is ook altijd een man die meekijkt en zegt: "maar waarom zal je dit doen"?
Gek van oudere Citroëns!

Tags: