News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
43 Guests, 0 Users

Besteleenden-hemel: Mctommi

Started by RCUPPER, October 28, 2015, 17:41:44 PM

Previous topic - Next topic

RCUPPER

Mooie foto, Martijn.. 


Vanmiddag is Tom zijn uitvaart. Ik hoop dat iedereen vanmiddag wat extra aan Mctommi denkt. Een kaarsje branden voor Tom mag natuurlijk ook!
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Burik

Ik druk vanmiddag op de claxon :'(
Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964

Earl Grey

Vandaag is de uitvaart van Tom. Maar ook een herdenkingsbijeenkomst bij het Eendeëi, vanaf 16.30 tot 18.00 uur. Ik neem in ieder geval wat oud fotomateriaal mee (vingt ans plus!)

CitroenAZU

Was een mooi samenzijn zojuist bij het Ei ter nagedachtenis aan Tom.

Tien, bedankt voor alle leuke oude foto's die je mee had!

Hier staan een paar plaatjes;

https://www.flickr.com/photos/citroenazu/albums/72157660838960771


Mini BEM;
DSC_9855 by azu250, on Flickr


(Op de terugweg sinds lange tijd weer eens pech gehad. JB stopte er mee (gelukkig na de Maastunnel) Stinken en een gloeiend heet contactslot. Vast ergens kortsluiting.)


AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Earl Grey

Geweldig: Jaap en Annet in de JB  8) ;D

michelidds

Mooi afscheid van Tom op het Ei. Blijft bizar.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Hans 250

Was klein maar fijn. Mooi dat Tien (goed om je even weer te zien, leuk om je nu ook te zien op het forum) zoveel leuke foto's had meegenomen, leuk om zo weer even wat mooie herinneringen op te halen al was de aanleiding wat minder.
En Martijn heeft nog een aantal onbekende besteleenden voor het register gevonden!

Blijft een mooi clubje mensen van het Eendeëi, toen al en nu nog steeds...

Geweldige foto's ook van Annet en Jaap in JeeBeeke! Helden! 8) Zonder hun liefhebberij en vooruitziende blik waren onze wagentjes er nu niet meer geweest. Aan ons nu de taak om dit voort te zetten!
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

Earl Grey

Genoegen was wederzijds Hans! :-) Echt LANG geleden! Ook leuk om eindelijk Martijn te ontmoeten, want de naam kwam ik ook al echt lang geleden tegen (volgens mij zelfs toen ik mijn geliefd Hok nog had). Ons wordt oud... Tenminste, dat is het plan. Ik zal wat van de foto's inscannen, dat was sowieso al het plan, en dan een linkje hier plaatsen naar het Hokken-Album. Ergens tussen werk, gezin en andere hobbies door, dus heb wat geduld.

Timo

Ik heb van Aty, zijn moeder, begrepen dat zijn wagenpark verkocht gaat worden. Zij wist dat Tom zelf al met iemand bezig was voor zijn Ami break, maar ze weet niet wie, maar dat terzijde.
Als er mensen zijn die zijn erfgoed een warm hart toedragen, stel je dan (eventueel via mij) in verbinding met haar.

Timo
Timo                     
                           i====¬_
. __ ø.___o           │       |ø\_
(O_\D/___O)         i--O-----O\°

michelidds

Is er ergens een overzicht Timo?
Zelf vind ik zijn varkensneus Visa erg leuk, maar dat vinden meer mensen...
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Timo

Op dit moment nog niet, maar ik kreeg de vraag gisteren waar ze het best kon adverteren voor de auto's.
Ze is nu aan het inventariseren wat er is en waar het staat. De erfenis was verworpen door de dochter van Tom en nu zijn zijn ouders erfgenaam sinds een dag of 3.

Die mensen zijn ook al dik in de zeventig en zouden eigenlijk niet met zoiets belast moeten worden.

Timo
Timo                     
                           i====¬_
. __ ø.___o           │       |ø\_
(O_\D/___O)         i--O-----O\°

michelidds

Ik kan mij goed voorstellen dat het een enorme opgave is. 3 huizen in Frankrijk en Nederland, vol met verzamelspul. Waardeloos voor ondeskundigen, zeer waardevol voor kenners.
Dat is een dagtaak voor maanden, zo niet een jaar, om dat uit te zoeken, te verkopen, weg te gooien en op te ruimen. Moet er niet aan denken...! 1 huis van mijn vader jaren geleden was al een gigantische klus.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

azurblade

Aai dat lijkt me een hele opgave want Tom had een serieuze collectie auto's en spullen staan.
Allemaal veel te leuk. Jammere is dat hij ze zelf niet kan uitzwaaien.
Hopelijk vind alles een goede bestemming en worden al zijn projecten weer rijdend gemaakt :)


RCUPPER

Tom zou vandaag jarig zijn geweest. Proficiat Tom, daar in de besteleenden-hemel!
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Dirk D

Journalist Auke Schouwstra herdenkt Tom (uit de Eikrant van afgelopen week)

herdenking Tom by Dirk Daniels, on Flickr
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

Tags: