News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
94 Guests, 0 Users

16e Internationale belsteleendenmeeting napraat topic

Started by engbokho, September 26, 2015, 16:00:04 PM

Previous topic - Next topic

engbokho

Zo, net terug uit Amerongen. Wat een feestje! Een iets kleiner veld(wegens een drassig weiland) en een iets kleinere opkomst, maar wat een leuke mensen en dito auto's. 8)
De prachtige USA Azul was er evenals twee Spaanse AK400's met M4 motor en verder veel laagdakse besteleenden.
Dank Marco en Martijn (e.a.) voor het organiseren. Tot volgend jaar!
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

Bertje Beige

Heb gister ook een leuke dag gehad. Voor het eerst met een besteller, die het er zo naar zijn zin had dat ie niet meer weg wilde toen de rondrit begon, maar dankzij een drukkertje zat er gelukkig snel weer leven in :). Volgend jaar maar eens het hele weekend meemaken. Dank aan de organisatie (ook voor de koffie Marco ;))

68cak

Reed gistermiddag met mijn 'nieuwe' AZAM in Wijk bij Duurstede en zag de hele stoet besteleenden voorbijkomen. Geweldig gezicht, al die kleuren door elkaar. Werd er helemaal blij van, net als van mijn eigen autootje overigens!


MarcoAZU

Alles is hier weer heel en veilig thuis (ook iets wat ik al vijftien jaar roep).
Het was dit jaar gezellig en knus   ;) Maar wat weer een fantastisch weer!
Iedereen bedankt voor dit onwijs toffe weekeend!

RCUPPER

#4
Wij waren gisterenavond tegen half 9 thuis nadat ik (voor mij persoonlijk) nog een extra gedeelte van de rondrit heb gereden om jullie veilig bij het veerpont naar Wijk bij Duurstede te brengen. Het was mij een eer jullie voor te gaan door dat prachtige landschap met een stoet van zulke prachtige wagens!

Jammer dat wij niet op 'onze' weide mochten, al kregen we er iets zeer knus en gezellig voor in de plaats! Leuk om het nieuwe gezelschap van Beige Bert, Hans250 en Dirk te mogen ontmoeten, nog veel leuker om oude vrienden zoals Marcopr en de chauffeur van ons aller Ava te zien! Nieuwe ontmoetingen met een Spaanse vert cactée, Jan's vrachtwagen, een prachtige Charleston (met dito aanhang) en de heilige Engbokho in zijn prachtige wagen.. te veel om op te noemen, ik vergeet een hoop! En wat was "die gele" van kampvuur-baas MarcoAzu toch een snoepje in die laagstaande ochtendzon!

Hier wat foto's van hoogtepunten, ik probeer doorheen het jaar ons forum zeker levend te houden met nieuwe foto's in de daarvoor bestemde topics!

Die prachtige overtocht per veerpont..


Voor mij persoonlijk het grootste hoogtepunt.. deze prachtige Citroën vrachtwagen!


De echte bikkels onder ons waren van plan om naar Finland te trekken. Mocht er interesse zijn.. je kunt voor een schappelijke prijs nog mee!


De Duitse delegatie vol markante bestuurders


De ene helft van de posteenden.. en natuurlijk leider van ons konvooi








Een gezellige knusheid








Een heel erg goed getraind oog voor detail bij Beige Bert


Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

RCUPPER







Ik hoop dat de gezellige eigenaar van dit exemplaar zich snel hier op het forum laat zien!








Volgend jaar opnieuw deze borden volgen? Dan kom je vanzelf uit bij het leukste Besteleendenweekend van de hele wereld!


p.s. ben ik de enige die aan het kampvuur van Boer Leo vernomen heeft dat het 25ste een feest-editie gaat worden?
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

CitroenAZU

#6
Zo, ik ben ook weer thuis van een geweldig gezellig weekend!
Allen bedankt voor jullie komst en gezelligheid. In totaal 35 besteleendjes dit jaar, niet slecht!
Jammer dat het grote veld door de langdurige regen in een moeras was veranderd en hierdoor niet open kon.
Maar op het kleine veldje was het desondanks wel erg gezellig en knus!
En wat een bijzondere en schitterende auto's dit keer! Maar liefst 2 AK400's uit Spanje met nog de oude M4 motor, een heuse AZUL, 2 AU's, de 2 jongst bekende 250's en natuurlijk de recent gerestaureerde oranje 250 van Hans, gewoonweg geweldig allemaal!

Hier wat plaatjes, zoals je ziet hebben we je gespot Hans met je Azam :-)

Hele album;
https://www.flickr.com/photos/citroenazu/albums/72157659109782666

16e BEM 2015 by azu250, on Flickr
DSC_1105 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1152 (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1162 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1401 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1182 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1192 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1244 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1412 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1455 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1485 (Kopie) by azu250, on Flickr
DSC_1505 (2) (Kopie) by azu250, on Flickr
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Hans 250

Inderdaad weer een topmeeting, zoals altijd! Prachtige mensen en prachtige wagens weer gezien maar vooral weer genoten van het geweldige sfeer. In mijn ogen de leukste meeting van het jaar. Dank iedereen en tot volgend jaar!

AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

Dirk D

Helemaal eens met alle positieve reacties. Voor een meeting zonder organisatie verliep alles weer vlekkeloos. Met als hoogtepunt de......... emmer frites van boer Leo gisteravond bij de barbecue!  :)
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

MarcoAZU


Leonairo

Bedankt voor de Foto's...   kon er zelf helaas niet bij zijn...  :-[     maar kan nu in ieder geval nagenieten...   

Hopelijk volgend jaar er wel bij...

azurblade

Weer prachtige foto's en goed getroffen met het weer :)

Bijzondere wagentjes waren erbij. Met name de overzeese AZU-L. Wordt mooi mee gereden op originele platen :)

RCUPPER

Quote from: azurblade on September 28, 2015, 14:28:00 PM
Weer prachtige foto's en goed getroffen met het weer :)

Bijzondere wagentjes waren erbij. Met name de overzeese AZU-L. Wordt mooi mee gereden op originele platen :)

Van de autotransporter laten af rollen zul je bedoelen..
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

68cak

Dat bedoel ik, de stoet bestellers spotten was niet moeilijk, maar jij spot werkelijk iedere Citroen onderweg Martijn  ;D

azurblade

Jammer dat de AZUL op de autotransporter wordt gereden. Niks op eigen kracht dus. Eigenaar is vast bang dat bijzondere wagentje aangereden wordt. Zag hem ook al niet terug tussen de rondrit foto's. Maar wel gaaf dat hij aanwezig was en niet staat te verstoffen in een museum :)
Hopelijk volgend jaar weer aanwezig met een bestellertje.

Tags: