News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
70 Guests, 0 Users

franse bestel eend 7569-JL-46

Started by bestelduck, June 22, 2015, 14:37:03 PM

Previous topic - Next topic

bestelduck

hallo allemaal

ik ben op dit forum al vaker geweest als "meelezer"maar nu ook maar eens lid geworden .
ik heb nog een leuke bestel eend toe te voegen aan de onbekenden lijst.
7569-JL-46
Ik weet zeker dat menigeen van jullie dit eendje zullen herkennen en zal af en toe wat foto`s posten om de voortgang te laten zien want rijden doet die voorlopig nog even niet .
wegens een brand onder de kap is deze eend opzij gezet en moeten in het vooronder de nodige reparaties uitgevoerd worden.
het chassis en de laadruimte zijn buiten deuken om in erg harde staat met nog niet vervangen plaatwerk.



Dirk D

Welkom en gefeliciteerd met je besteller
Juiste keuze om je hier aan te melden!
Wel een bijzonder kenteken?
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

bestelduck

#2
dat is het franse kenteken   :)

zag op martijn zijn foto site dat deze besteller ook op de A markt is geweest .. ik ga eens informeren of ik dat imperiaal er nog bij kan kopen  :D die is toch wel heel leuk.

bestelduck

#3

Onder het van links naar recht gepopnagelde plaat zaten de originele maar niet zo geweldige fijne bodemplaten.


Dus eruit  ;D


Het schutbord is ook erg slecht dus deze gaat er uit , daarvoor alles onder de kap er eerst maar uit trekken.


en op de werkbank in de schuur .




ff lekker wat omhanden  ;)

CitroenAZU

Goed bezig!
Ik zou het dashboardplankje ook vervangen dat is volgens mij door de brand ook aangetast...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

bestelduck

Quote from: CitroenAZU on June 22, 2015, 21:28:55 PM
Goed bezig!
Ik zou het dashboardplankje ook vervangen dat is volgens mij door de brand ook aangetast...

Daarover ben ik nog in dubio..tis aangetast maar nog wel heel stevig....je bent toch al aardig bezig dus kan deze ook nog wel vervangen worden...keuzes keuzes ::)


bestelduck

Is er iemand die voor mij een telefoontje naar frankrijk kan en wil plegen?
Deze auto is op transport naar nederland gegaan en er zou een carte gris bij zijn maar die is in frankrijk achter gebleven... nu heb ik het telefoon nummer van de oorspronkelijke eigenaar maar als ik bel kan ik hem hooguit vervloeken en klein broodje klein broodje tegen hem zeggen ..... :o vind hij vast niet zo fijn..
Als iemand zu kunnen achterhalen of hij de carte gris opzou willen sturen zou ik daar toch wel blij van worden

bestelduck


zo nieuwe voetenbak en schutbord geplaatst , vanmiddag de eend naar een loods vervoeren waar de de rest gaan afbouwen , aflassen enz.

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

bestelduck


zo hier kan ik naar harte lust de azu weer op de weg helpen. :)

de nieuwe kleur is ook al bepaald inmiddels ..de eend was beige en dat blijft die maar dan wel een andere tint beige

bestelduck



mijn azu verschijnt voortaan in de kleur AC 309 beige antillais, origineel ? nee maar vind het wel mooi  :P

RCUPPER

Echt DS-kleurtje. :D Ben benieuwd naar het resultaat!
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

bestelduck

Quote from: RCUPPER on July 15, 2015, 11:05:22 AM
Echt DS-kleurtje. :D Ben benieuwd naar het resultaat!
ik heb een ds break oude neus in deze kleur gehad en dat is erg mooi.
maar ook echt 2cv kleurtje  :D

bestelduck



niet zoveel tijd gehad om even flink door te werken maar langzaam maar zeker vordert het een beetje.

origineel citroen spatbord met een minder originele vorm ....




de knik bovenin het spatbord is ook gerepareerd.


Tags: