News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
48 Guests, 0 Users

A t/m ZX-markt 2015 Simpelveld

Started by RCUPPER, June 15, 2015, 11:01:08 AM

Previous topic - Next topic

RCUPPER

Na het daverend succes van vorig jaar:

27 september 2015 is het weer zo ver, het diepe zuiden maakt zich die dag op voor de jaarlijkse A t/m ZX-markt. Voor het tweede jaar op rij verschijnen op deze zondag vele Citroën, Peugeot, Simca en andere mooie Franse voertuigen bij het oude station van Simpelveld.

Mooie locatie om de markt, de meeting en de sfeer van het oude station te bundelen in een prachtig evenement. Er is een groot terrein (op het spooremplacement) om je wagen ten toon te stellen en eventueel aan kofferbakverkoop te doen. Bovendien is het mogelijk om een ritje met de stoomtrein te maken of je auto boven op een platte treinwagon te zetten.

Nieuw in 2015 is dat zowel 'oude' als 'nieuwe' voertuigen het terrein op mogen, blijkbaar is er een doelgroep om je 2012 C3 als collector´s item daar te plaatsen.

www.a-tm-zx-markt.nl/
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU

Opbokken, gewoon afscheid van nemen! Gewoontegetrouw het besteleendenweekend, dat bezoeken wij in het laatste volle weekend van september!  8)

RCUPPER

Op die jaarlijks terugkerende (naïeve) reactie zat ik eigenlijk al te wachten. Het ging nog lang goed!

Vorig jaar is het toch gelukt om enkele forumleden daar te krijgen, en volgens mij hebben die het erg naar hun zin gehad.

27 september 2015 A t/m ZX-markt Simpelveld
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

RCUPPER

Voor wie geïnteresseerd is in de editie van vorig jaar, er staat een serie foto's op dit forum (    http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=1134.0   )
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU

Quote from: RCUPPER on June 21, 2015, 13:28:05 PM
Op die jaarlijks terugkerende (naïeve) reactie zat ik eigenlijk al te wachten. Het ging nog lang goed!
27 september 2015 A t/m ZX-markt Simpelveld

't was ook een inkoppertje, hoe zo naïef ?  ;)

RCUPPER

Omdat jij 's morgens uit je tentje kunt kruipen in Leersum.. En 's middags perfect over de A t/m ZX-markt kunt huppelen zonder ook maar één evenement te hoeven missen. Niet altijd zo zwart-wit door het leven gaan, er bestaan minstens 50 tinten grijs..  ;D
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

MarcoAZU

Ik zou ook HEEL graag naar Simpelveld komen, echt waar! Maar ik ben traditie getrouw diegene die altijd als laatste weggaat uit Amerongen, met een rood verbrande kop in een gele besteleend (niks zwart wit of grijs  8) Ik vind het belangrijk dat alles keurig netjes wordt achter gelaten bij boer Leo, dan mogen wij volgend jaar nog eens komen! En DAT doe ik het liefste zelf, misschien toch een beetje zwart wit  :-[
Verder begrijp ik ook dat het aantal bruikbare weekenden beperkt is maar toch vind ik het jammer dat deze twee evenementen elkaar al jaren lang in de weg zitten!

RCUPPER

Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

RCUPPER

Nog twee weken en het is weer zo ver: 27 september 2015 A t/m ZX-markt Simpelveld!

Hier nog wat foto's van het vorig jaar: http://www.routenationale.com/exposition/a-tm-zx-markt-simpelveld-2014-nl
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Geert

Wordt het nu niet een beetje kinderachtig ?
't is een kwestie van geduld........

engbokho

Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

MarcoAZU


Geert

't is een kwestie van geduld........

MarcoAZU

Wel nee, soms denk je dat je grappig bent, heb je zelf lol om wat je post! Maar de ander leest het anders en denkt dat het kinderachtig bedoeld is.

RCUPPER

Het is alweer even geleden, die laatste zondag van september. Een opkomst van 5 besteleenden! Toch nog even een kleine terugblik.

DSC04293 by RCUPPER, on Flickr

DSC04268 by RCUPPER, on Flickr

DSC04288 by RCUPPER, on Flickr

DSC04317 by RCUPPER, on Flickr

DSC04320 by RCUPPER, on Flickr


Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Tags: