News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
58 Guests, 0 Users

Gezocht ribbelkap en 2 ovaal achterdeurtjes

Started by AZU1964, January 31, 2015, 12:51:59 PM

Previous topic - Next topic

AZU1964

Heeft U soms nog een ribbelkap en 2 ovaal achterdeurtjes in goede staat?

Laat maar weten

Alvast bedankt

MarcoAZU

Wat heb je over voor een goed strakke ribbelkap?

Stuur mij maar een persoonlijk bericht.

azurblade

Goede roest- en deukvrije exemplaren worden zeldzaam. Heb nog een snaarstrakke staan.

Deurtjes worden geloof ik weer gemaakt in frankrijk.

RCUPPER

Een azu 1964 met een ribbelkap en ovale deurtjes.. En dan ook nog zeker een 2cv6 motor erin? >:( Volgens mij heeft Tom nog wel een verkeerde bumper en wat wieldoppen voor je liggen!

Dat is zonde.. een azu van die leeftijd is mooi genoeg van zichzelf.
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

mctommi

Het gaat hier toch niet toevallig over die zeer bijzondere Spaanse AZU die bij Garage Noord te koop stond ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

#5
Gaat naar ik begreep van de huidige eigenaar om de spaanse azu uit 1964.
Gelukkig smaken verschillen anders werd het wel erg saai.

Welkom op het forum en we zien graag wat foto's van de werkzaamheden voorbij komen



RCUPPER

Azurblade, voor het tegen betaling verpesten van uw besteleend ;D Red de azu 1964 van de slachtbank, zeker als het echt die Spaanse schone betreft!

Verpest de auto dan helemaal en zet er een dyane neus op!  Ben je denk ik ook goedkoper dan al die oude onderdelen kopen bij de gemiddelde besteleendenonderdelen grossier hier op het forum!

Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

CitroenAZU

Heren,

de topic starter is nieuw hier, het is zijn eerste post. Hij vraagt alleen maar of iemand achterdeurtjes en een ribbelkap te koop heeft...

Het is niet duidelijk voor welke auto dit is maar er wordt direct gespeculeerd op basis van alleen zijn gebruikersnaam...?

Ik vind het dan ook geen gezellig welkom voor hem hier op deze wijze...

Dus AZU1964,

alsnog welkom hier en veel plezier met je besteleend!

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

azurblade

Eens Martijn :)

En ja persoonlijk zou ik het ook zonde vinden als een azu van 64 wordt verouderd.
Echter iedereen vrij om zijn of haar wensen door te voeren als het om de besteleend gaat.

Kom maar door met de foto's van het ophalen en weer technisch op orde brengen van de azu.
Bij vragen, tips en meningen (en ja die hebben we genoeg dat zag je al ;)) stel ze gerust

RCUPPER

#9
Volgens mij wordt er niemand in het nauw gedreven, en is het verwijderen van berichten enkel iets voor in China, en dat in een periode waar vrije meningsuiting een zeer actueel onderwerp is. Schaam je diep Marco, dat je andermans mening niet kunt waarderen ook al is dat niet jouw mening.

De zaken die ik heb gezegd, zijn mijn persoonlijke mening en daar sta ik volledig achter. Als eigenaar van een 62'er azu weet ik hoe mooi ze zijn in die productiejaren, naar mijn mening de mooiste besteleend ooit gemaakt, om die reden zou ik het jammer vinden mocht dit verloren gaan. Ik ben geen purist, het zal me een worst wezen of een auto een originele gele kleur heeft, of de juiste schroefjes er zijn gebruikt of dat iemand kiest voor een andere motor met bijvoorbeeld schijfremmen..

Welkom AZU1964, volg je droom, koester je besteleend en vergeet vooral niet te gaan rijden! Voor vragen of hulp kun je altijd bij mij terecht.  ;)

#JeSuisAZU
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

mctommi

Quote from: azurblade on February 01, 2015, 07:45:24 AM
Gaat naar ik begreep van de huidige eigenaar om de spaanse azu uit 1964.
Gelukkig smaken verschillen anders werd het wel erg saai.

In dit geval is het geen kwestie van "smaken verschillen", vind ik.
Het gaat hier meer om historisch besef.
Gelukkig kunnen motorkappen en achterdeurtjes gemakkelijk verwisseld worden. Setje voor de Zondag, setje voor doordeweeks en een setje voor de vakantie :-)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: