News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
55 Guests, 0 Users

AZUL te koop

Started by Sjoerd, August 10, 2014, 22:41:41 PM

Previous topic - Next topic

Geert

Geweldig, dat ze er nog zijn !
En zelfs al is dat rood niet origineel, het ziet er heel goed uit .
't is een kwestie van geduld........

Burik

Was vandaag nog een voorbijganger bij ons in de werkplaats die onze eend zag staan.
Vertelde dat hij ooit als eerste een besteleend had gehad uit 1955 Een kortere. Oh zeg ik een azu.
Ja zij die een azu-L. Oh met een achterbankje vroeg ik. Man stomverbaasd dat ik dat wist 8)
Toch erg leerzaam dit forum  :D :D paar jaar geleden kwam ik niet verder dan een AK350 en een AK400.
Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964

Bob2027

wow hij ziet er echt goed uit! staat m super die kleur!!!!

De trotse bezitter van de 250, 42-BB-21.

mctommi

Ex Belgische Post of Zwitsers....voor dat geld sla ik even over ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Dat "kraantjes" dashboard is natuurlijk niet te versmaden........mooi van lelijkheid en zeldzaam is LEUK ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MarcoAZU

Hoe origineel is nou de rest Tom? De verlichting, de knipperlichten?

Wieldoppen ontbreken, de voorbumper (heb ik net verkocht voor een bekend project  ;))

Geen achterbankje!

mctommi

Volgens de tekst is de auto afkomstig uit de USA ?????? Ben wel zeer benieuwd naar het verhaal erachter. Verlichting is allemaal niet af-fabriek. Kom maar eens aan zo'n achterbank.........of die Belgische wieldoppen. Dat de achterhoek-bumpertjes er nog op zitten is al heel wat. Ik had 4 nieuwe.....3 maal rechts en één linkse, of was het nou andersom, hahaha
Ik heb het hele AZU-L en AK-L gebeuren achter me gelaten en aan anderen over gelaten. Dan komt e.e.a. vast sneller op de weg. Laat mij maar rauwdouwen met mijn Peugeot 403 Diesel Bachée, oeps ik vloek weer eens in de kerk :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MarcoAZU

Quote from: mctommi on September 06, 2014, 00:43:08 AM
andersom, hahaha
Ik heb het hele AZU-L en AK-L gebeuren achter me gelaten en aan anderen over gelaten. Dan komt e.e.a. vast sneller op de weg.

Ik heb foto's van jouw project zal ze meebrengen het BEW!

azurblade

Leuk bestellertje. Werd er op attent gemaakt door vrienden in Zweden.
Heeft daar een dag te koop gestaan en staat nu bij de duitse oosterburen. Jammer dat bankje mist verder wel bijzondere uitvoering.

Tags: