News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
61 Guests, 0 Users

Azu beugels imperiaal en T-stuk verwarming

Started by azurblade, September 04, 2013, 14:45:18 PM

Previous topic - Next topic

azurblade

Voor mede azurijder ben ik opzoek naar:
- Twee originele beugels voor het vastzetten van het imperiaal. deze worden aan de voor en achterkant met soort van haken om de voor en achterste dakrand geklemt.

- T-stukje voor verwarming die voor de klep zit en de warmte lcht verdeelt naar de ruit en voetenbak
Doe maar PBtje als je ze hebt liggen.

azurblade

En nog zoekende naar bekleding voor de azu stoeltjes.
Weet iemand een goed adres waar je deze nieuw kan krijgen in een goede kwaliteit?

Burik

Ik heb mijn grijze bekleding bij Jaap verkaik van de eendekooi gehaald, is mooi spul
Besteleend AK350 1968 in ons bezit sinds 1969 - Opel Commodore GS Coupe 1969 nieuw gekocht door mijn vader - Nekaf Jeep 1960 in ons bezit sinds 1974 - Chevrolet Caprice Classic landau coupe 1978 in ons bezit sinds 1979 - VW kever 1958 - VW Polo Steilheck 1984 - Subaru Mini Jumbo 1990 - Solex 1964


azurblade

Bekleding is inmiddels in voorzien.

Enkel nog het schuifje in tankklepje en twee deursloten aan de voorzijde.
Als iemand nog wat liggen heeft. Als er nog rotte deuren of reservewielklepje aanvast zit is geen probleem

MarcoAZU

Wat zoek je dikke moderne sloten of oude kleine slotjes en voor een dikke of dunne knip ;) ?

Ik heb nieuwe en gebruikte liggen van beide types. Ook de schuifjes van een reservewielklep moet ik wel hebben.

engbokho

Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

azurblade

Dank mannen.

Zijn de oude sloten voor 60er azu met zelfmoorddeurtjes. Zitten ook in az van die jaren.
En of het dunne of dikke klip is weet ik zo niet hoe ziet het eruit misschien dat ik ze herken.

Enkel dat schuifje dat dikke metalen plaatje is voldoende. Imitatie is flinterdun en buigt meteen als je hem opendoet.

MarcoAZU

Je leest niet goed  :D "een dunne of dikke knip" (deze zit in je kontzak)  :)

azurblade

Zal vroeg zijn geweest  ;)

Voor de dunne knip...dat rijd wel zo lekker.
Zal hem nog even vragen wat hij exact nodig heeft.

azurblade

Inmiddels zijn de sloten gelukt.

Daarnaast wordt er nog gezocht naar een T-stukje in het verwarmingssysteem. Tussen motor en de carroserie.

Tags: