News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
60 Guests, 0 Users

Dashbord azu uit 57

Started by azu58, June 15, 2013, 17:01:52 PM

Previous topic - Next topic

azu58

wie heeft een een foto van een dashbord van een azu uit 1957, ik heb een paar schakelaars die ik niet kwijt kan,oa de richtingaanwijzer

Ad AZU

Mijn model is van '55.
Daarin zit de richtingaanwijzer (de kookwekker) in het midden, onder de knop van de airco.
Zal proberen een foto te uploaden, maar daar heb ik ff mijn zoon voor nodig
Succes, groeten Ad

azurblade

De kookwekker zit inderdaad in het midden van de auto. Af en toe waren er ook accesoire stukken voor bovenop het dasboard zodat je de kookwekker en andere schakelaars naast het dasboardje kan plaatsen

marcopr

#3
Doe een foto van je dashboard en wat er in op of bij moet.
In je dashboard heb je in het midden de ampère meter, rechts boven trekknop starter , linksboven trekknop choke (beide hebben een S bij mij, maar de choke hoort een D te hebben)en rechts onder een schakelaar voor het stadslicht.
Aan de stuurbuis zit een schakelaar voor de verlichting en midden onder de knop voor de ventilatieklep de bekende eierwekker.
En links in de hoek onder de voorruit de snelheidsmeter met knop voor de wiswasinstallatie.
Dat is alles.
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com

Mijn AZU is van july 58.

AZURE

Ik heb een azu en een az beide uit 1957

Eerste de azu 1957:



Dan de az 1957:



Groeten Re
And so, my fellow members: ask not what AZURE can do for you - ask what you can do for AZURE

Hans 250

Eh Marco, de D staat voor Démarreur en de S voor Starter. Dat is choke in het frans. ;D
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

marcopr

Het blijft maar slecht hangen....Gelukkig start hij gewoon prima.

azu58

#7
okee dank je allemaal zo moet ik er wel uitkomen, anders kom ik er nog wel op terug, eerst morgen eens kijken of ik ook alle gaten op de juiste plek heb zitten

bedankt eric

Tags: