News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
41 Guests, 0 Users

bestellers in Fr.

Started by Bertje Beige, May 26, 2013, 09:09:31 AM

Previous topic - Next topic

Bertje Beige

Ik was in de week van Hemelvaart met een maat in de Charente en daar staat bij een Citroendealer een post250 weg te roesten :-[
5 Jaar geleden heeft een Nederlander al gevraagd of die te koop was, het antwoord is duidelijk.
In een verlaten boerderij hebben we een AZU serie B gevonden die van de Ponts et chaussees is geweest. Uiteraard met werk, maar de auto staat droog :) de motor is los!
Deze bijzondere auto verdient het om gered te worden (ik heb er tenminste nog nooit 1 in het echt gezien) maar ik heb al genoeg auto's.
Ook ben ik de Franse taal niet machtig zodat ik niet uit kan gaan zoeken van wie die AZU is.
Als er mensen de exacte locatie willen weten dan vertel ik dat uiteraard graag (via pm)  ;D

Plaatje's: http://www.mijnalbum.nl/Album=LGDA47ZR

mctommi

Kan ik wel een keer langs gaan....is een beetje op de route ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Sjoerd

Ik heb die posteend ook eens gezien en 10 kilometer daarvandaan heb ik mijn eerste besteleend gekocht! ;D
Ik heb toen ook gevraagd of dat tie te koop was maar de eigenaar had daar weinig zin in. Hij zag er toen nog wel een stuk beter uit.
Ik zal eens zoeken of dat ik er nog wat foto's van heb.
Honderd meter verderop staat trouwens ook nog een ak350 weg te rotten

Tags: