News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
270 Guests, 0 Users

Wie gaat er naar Citromobile ?

Started by mctommi, May 06, 2011, 01:38:37 AM

Previous topic - Next topic

mctommi

Gaan jullie ook naar Citromobile ?
Ik ga zaterdag....beetje reclame maken voor mijn voormalige pand en de te koop zijnde auto's en onderdelen......de beste gelegenheid dit te doen !

Zal de batterijen van mijn fotocamera goed volladen voor die tijd !

Tot Zaterdag ?
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Helaas kan ik niet naar Citromobiel, ik ga zaterdag naar Zwitserland voor een opdracht .
't is een kwestie van geduld........

engbokho

Kom je een biertje/wijntje/watertje halen bij stand 127 van Ruimzicht? (en dat geldt uiteraard ook voor alle mede-forummers!)
Ik ben er alleen op zaterdag.
Enne Victor je as ligt klaar!
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

azurblade

#3
..Ik ga zaterdag met de aca naar Citromobile. Altijd leuk wat mensen dit jaar weer uit verborgen schuren hebben weten te trekken.
Wie weet zie ik nog wel een leuk azutje voor mezelf die dag.
En ja die zijn er genoeg...maar of ze ook te koop aan worden geboden is een tweede ;)

..en een wijntje, biertje en of watertje sla ik niet af.

Ben erg benieuwd naar de sfeer van het nieuwe onderkomen van de Citromobile
Het mooie weer is in ieder geval al besteld dus daar kan het niet aan liggen  8)

björn

ik ga ook zaterdag samen met mijn zoontje ( citrofiel van maken).
en tom ben benieuwd wat je te kop hebt liggen.
hoe herken ik je?
en dat drankje klink gezellig engbokho

azurblade

Tom heeft sowieso een AU uit 54 te koop staan...

mctommi

Quote from: björn on May 06, 2011, 15:00:22 PM
ik ga ook zaterdag samen met mijn zoontje ( citrofiel van maken).
en tom ben benieuwd wat je te kop hebt liggen.
hoe herken ik je?
en dat drankje klink gezellig engbokho

Mijn verkooppunt is in Oude-Tonge, niet op Citromobile, ga er niet mee lopen zeulen, heb zó al genoeg last van mijn rug !
Bovendien is een kraam knap duur, dus komen jullie maar lekker naar Oude-Tonge !
Ik heb net 150 flyers gemaakt om mijn PAND aldaar te verkopen, dat is urgenter :P
En ik heb nog een vijftal auto's te koop. Dus als je een donkergroene BX ziet die helemaal volgeplakt is met A4-tjes met advertenties dan is dat de mijne, hehehehe........
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Quote from: azurblade on May 06, 2011, 15:12:23 PM
Tom heeft sowieso een AU uit 54 te koop staan...

Als het goed is komt er Zondag iemand kijken......fingers crossed !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Quote from: engbokho on May 06, 2011, 08:12:22 AM
Kom je een biertje/wijntje/watertje halen bij stand 127 van Ruimzicht? (en dat geldt uiteraard ook voor alle mede-forummers!)
Ik ben er alleen op zaterdag.

Nou, zodra ik dorst krijg weet ik je te vinden ! Ik ken je al meer dan 25 jaar van naam, maar zo ver ik me herinner heb ik je nog nooit in het echt ontmoet. Als ik het niet vergeet zal ik een "button" met mijn naam dragen ;-)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

Ben er ook 2 dagen. zaterdag allen in de ochtend,  a demain!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

engbokho

Als ik even niet op m'n "plaats" ben ,dan ben ik even luchtje scheppen buiten. Was vandaag al niet te harden van de hitte binnen... >:(

Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

azurblade

..tom na zondag wordt het vast: Tom had een AU uit 54 te koop ;)

Wordt vandaag rond de 26 a 27 graden dus dat wordt nog wat daarbinnen :) al wat leuke klapstukken gezien engbokho?

Sjoerd

#12
Zijn er al mensen die mooie schatten voor hun besteleend hebben gevonden?
Ik ga morgen naar de citromobiel voor het eerst van m'n leven ;D

ps, weet iemand welke kleur dit is?
ik denk zelf vert cactée maar ik vind het een mooie kleur voor als mijn eend ooit af is. De kleur hoort niet bij het bouwjaar maar dat maakt me niet zo veel uit.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=145204103&__lp=11&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=2&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=2

mctommi

Ongetwijfeld Vert Cactée gezien het bouwjaar !

Citromobile was indrukwekkend, na er jaren niet meer geweest te zijn. Maar dat was voornamelijk omdat ik een hoop oude vrienden en kennissen heb gesproken na vele jaren en ook mensen heb ontmoet, die ik slechts via internet ken, zoals Siemen !
Helaas weinig "spectaculaire" auto's, geen AZU-L of AK-L of Glacauto......maar ik heb me 8 uur lang kostelijk vermaakt.
150 flyers onder ruitenwissers gestopt om mijn te koop staande pand in Oude-Tonge te promoten, hopelijk komt er wat resultaat :-)
http://www.funda.nl/koop/oude-tonge/huis-83208911-molendijk-13/
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

#14
//
Quote from: azurblade on May 07, 2011, 07:05:59 AM
..tom na zondag wordt het vast: Tom had een AU uit 54 te koop ;)


McTommi HAD een AU te koop, want hij heeft hem op 8 Mei 2011 verkocht !!!!!!!



Bijna 18 jaar netjes droog bewaard voor de nieuwe eigenaar :)

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: