News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
39 Guests, 0 Users

MGB

Started by MarcoAZU, March 12, 2021, 23:54:53 PM

Previous topic - Next topic

MarcoAZU

Vandaag de MGB bij de plaatselijke dorpsgarage ter keuring aangeboden. Dat leek mij wel handig, lekker vlakbij.
Mijnheer bleek er niet aan te willen beginnen, het was een oude auto  :o
Dat klopt het is een originele, niet verprutste veertig jaar oude roadster uit de USA met origineel 25000 aantoonbare mijlen op de teller.
Ik heb hem weer op stal gezet, dinsdag gaat hij naar een andere garage  8)

Hans 250

Laten we wel wezen Marco, alle respect voor jou hoor, maar ehh dit zijn toch niet echt berichten voor op het besteleendforum? Op sociale media gaat dit waarschijnlijk wel een grote hit worden met allemaal duimpjes omhoog, retweets en likes en weet ik veel.
Bij mij lopen de koude rillingen over het lijf alleen al van die drie letters mgb, laat staan die auto's. Ik zie hier liever AZU of zoiets.
Plaatselijke garage lijkt me wel een meneer met kennis van zaken zo te lezen. Maar wel flauw dat hij 'm niet wilde keuren. Of was er iets mee? Lekkende koppakking? Of was dat al opgelost? ;D
Wat mij betreft mag er een slotje op dit toppik ;)
AZU 1974 orange ténéré (Belg prod)
AK 400 laag 1974 rouge de rio (Belg prod)
AZU 1978 beige gazelle
2cv4 1972 jaune primevere
AZ 18 pk 1965 bleu ardoise (Belg prod)
Ami Super bréak 1975 vert argenté
GSA club bréak 1982 blanc meije
GS 1220 club bréak ivoire borély 1973

MarcoAZU

#2
Hans, dit is natuurlijk jouw mening maar heet dit deel van het forum niet voor niets het "kletshoekje" waar off topic welkom is?
Een lekke koppakking heeft de auto bij mijn weten nooit gehad. Wel een lek kleppendeksel en inderdaad dat is opgelost  :)
En ieder natuurlijk zijn smaak, ik vind het wel een hele leuke auto. Het was de eerste auto waarin ik van mijn vader toen ik dertien jaar oud was de afsluitdijk op en neer mocht rijden. Heel veel herinneringen aan.
Maar als ik het goed begrijp kan ik jou beter geen bezoekje brengen met deze auto  ;D

En trouwens ik zit niet op sociale media, daar krijg ik de koude rillingen van  8)

Tags: