News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
66 Guests, 0 Users

Wegenbelasting voor oldtimers van 25 jaar en ouder!!!!

Started by Sjoerd, October 31, 2012, 20:42:19 PM

Previous topic - Next topic

Sjoerd

Helaas, wegenbelasting betalen voor onze besteleendjes is misschien ook voorbij!
Misschien is de wegenbelasting voor een besteleend niet zo veel maar toch :-\

De KNAC is al een petitie aktie gestart tegen dit voornemen. http://www.knac.nl/petitie
Via de link kun je petitie tekenen

Geert

Ik heb hem getekend, en mijn vrouw ook, maar zal het helpen??

In Den Haag zitten tegenwoordig bureaucraten, vroeger waren dat volksvertegenwoordigers , maar dat ras schijnt uitgestorven te zijn.
Nu draait het niet meer om de burgers maar om de belasting betalers, de Euro en Europa. Wat jij en ik denken of vinden is van geen belang zolang we maar op tijd en genoeg de staatskas spekken.
Verkiezingen zijn er alleen nog om de burgers stil te houden , ze de indruk te geven dat alles hier democratisch wordt beslist.
Demonstraties worden op het Malieveld gehouden, daar kan de meute zich afreageren en dan onder politie-begeleiding terug naar trein of bus en naar huis. : "Zo, die zijn ook weer stil!"

Een klant van me noemde het laatst : "Het nieuwe communisme " .


't is een kwestie van geduld........

jornmetten

Rustig afwachten.

Een regel in het regeerakkoord is nog niet gelijk een wet.
Het moet eerst door de kamer.

Verder vind ik het opzich niet heel raar dat ik ook moet betalen voor het gebruik van de weg.
Ik kan het soms ook niet uitleggen dat ik niets hoef te betalen en iemand anders met zijn derdehands panda wel..
Laten we hopen dat er uiteindelijk een regeling overblijft waardoor diegene die klassiekers rijden om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten ontmoedigd worden.En er ruimte blijft voor echte liefhebbers die hobbymatig rijden en anders relatief veel te veel moeten betalen.
Het zal hoe dan ook gaan veranderen, gelukkig zijn eendjes niet zo zwaar..



Geert

Quote from: jornmetten on October 31, 2012, 21:33:54 PM
Rustig afwachten.

Een regel in het regeerakkoord is nog niet gelijk een wet.
Het moet eerst door de kamer.

Verder vind ik het opzich niet heel raar dat ik ook moet betalen voor het gebruik van de weg.
Ik kan het soms ook niet uitleggen dat ik niets hoef te betalen en iemand anders met zijn derdehands panda wel..
Laten we hopen dat er uiteindelijk een regeling overblijft waardoor diegene die klassiekers rijden om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten ontmoedigd worden.En er ruimte blijft voor echte liefhebbers die hobbymatig rijden en anders relatief veel te veel moeten betalen.
Het zal hoe dan ook gaan veranderen, gelukkig zijn eendjes niet zo zwaar..




Je hebt wel gelijk, maar we worden momenteel van alle kanten gepakt, en dan door zo'n ventje met zo'n onnozel grijnsje op z'n gezicht , ik zou het er graag vanaf kloppen .
't is een kwestie van geduld........

jornmetten


mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

't is een kwestie van geduld........

RCUPPER

Mooi kut als dat door zou gaan..  :( Kunnen we niet ergens in Den Haag met 400 besteleendjes wat stampei maken?
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

mctommi

Quote from: RCUPPER on November 01, 2012, 09:46:35 AM
Mooi kut als dat door zou gaan..  :( Kunnen we niet ergens in Den Haag met 400 besteleendjes wat stampei maken?

Dan hebben we wel een hoop trailers en oprijwagens nodig, want ze rijden vast niet alle 400 plus :(
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn

iedere keer als ik een krant open doe krijg ik het gevoel dat ik ein een disney film zit iets met een sherif of Notingham ofzo.
vraag me alleen af waar die robin blijft.
maar het is toch ook van de zotte.we hebben te kort en dan toch vorig jaar geld aan de grieken geven en dan nu verwachten dat we met ze alle ff betalen.
krijg echt anargistische nijgingen.

Geert

Quote from: björn on November 01, 2012, 12:42:55 PM
iedere keer als ik een krant open doe krijg ik het gevoel dat ik ein een disney film zit iets met een sherif of Notingham ofzo.
vraag me alleen af waar die robin blijft.
maar het is toch ook van de zotte.we hebben te kort en dan toch vorig jaar geld aan de grieken geven en dan nu verwachten dat we met ze alle ff betalen.
krijg echt anargistische nijgingen.
Heb jij het telefoonnummer van Al Qaida ? Zo ja, zou je me dat dan even kunnen doorgeven?  ;)
't is een kwestie van geduld........

björn

#11
nee helaas maar er zijn genoeg web paginas met how to build a bomb for dumy's LOL

en als die haagse luloos een keer maat schoenen willen laat ik er vlink veel spijkers in zitten.
oh dacht ik dit hard op.

mctommi

Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn


mctommi

Even het email-adres zoeken van de betreffende personen, zodat je ze een leuk paar schoenen kan aanmeten :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: