News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
50 Guests, 0 Users

AN-87-55 Citroen AK?

Started by volkswouter, August 21, 2012, 10:51:37 AM

Previous topic - Next topic

volkswouter


björn

oh leuk, en die er naast is dat een daf?

Geert

Inderdaad een besteller.
Helaas zijn er nog maar erg weinig van over .
Ik zat in Nijmegen op de RMTuS en daar had een leerling een besteller ex PTT , en daar had hij een aanhanger achter gemaakt van een andere Daf besteller.



't is een kwestie van geduld........

mctommi

#3
Helemaal goed een besteleend en DAF !

Eend is een AZU, "dubbele achterbumper" oftewel, de handvaten :P


P.S. Als iemand nog een restauratieproject DAF 33 bestel zoekt, ik weet er één in Limburg....
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MarcoAZU

Je hebt natuurlijk weer helemaal gelijk Tom alleen men spreekt van "handvatten" en niet van "handvaten"   :D :P

mctommi

#5
Quote from: MarcoAZU on August 29, 2012, 12:48:22 PM
Je hebt natuurlijk weer helemaal gelijk Tom alleen men spreekt van "handvatten" en niet van "handvaten"   :D :P

Ik doe niet aan groene boekjes !

P.S. Mijn vader schrijft machine als masjine, dus dan weet je uit wat voor nest ik kom ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn

lekker lesdikties als het maar begrijpt toch? :D

mctommi

Ik alles begraip hahaha....

In mijn jeugd waren het handvaten, dus dat zijn het nu ook nog voor mij, ik eigewais !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Quote from: mctommi on August 28, 2012, 23:18:37 PM

P.S. Als iemand nog een restauratieproject DAF 33 bestel zoekt, ik weet er één in Limburg....
Ik zou het wel heel leuk vinden, maar maak eerst mijn AZUtje klaar.
't is een kwestie van geduld........

siemenazu

hee tom, ik weet heel meschien wel iemand die er meschien wel intresse in heeft die daf bestel!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

mctommi

Moet binnenkort weg want de stalling moet leeg, ik weet er het fijne niet van, heb wel foto's gezien. Ze zijn wel slecht (er staan er twee) maar een overdaad aan technische onderdelen.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Tags: