News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
34 Guests, 0 Users

12e int. besteleendmeeting

Started by CitroenAZU, February 01, 2011, 11:38:56 AM

Previous topic - Next topic

mctommi

Quote from: MarcoAZU on September 25, 2011, 23:01:44 PM
Leuk Tom!

Een fotootje met ook onze mannetjes erop! mijn stoel, leeg, waarschijnlijk was ik het vlees op de BBQ aan het keren.


Vader moet het werk doen natuurlijk.....

Jij drie mannetjes, ik drie jongedames en een mannetje, maar die willen allang niet meer mee, die hebben zo hun eigen hobby's en bezigheden
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Quote from: azurblade on September 25, 2011, 21:03:27 PM
Al weer lang en breed thuis van een leuk en gezellig weekend.
We hebben het getroffen met het weer :)
Leuk om de gezichten achter de forumnamen te leren kennen met zijn of haar besteleend.

Maar wie was jij dan ? Voortaan maar naamplaatjes op onze borst.............
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

QuoteMaar wie was jij dan ? Voortaan maar naamplaatjes op onze borst.............

..ik zat naast je bij de BBQ met de broodjes frikandel  ;)

mctommi

Quote from: azurblade on September 26, 2011, 08:05:59 AM
QuoteMaar wie was jij dan ? Voortaan maar naamplaatjes op onze borst.............

..ik zat naast je bij de BBQ met de broodjes frikandel  ;)

Tussen mij en Siemen in ?
Volgende keer dan toch maar naamplaatjes  :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

#79
QuoteQuote from: azurblade on Today at 07:05:59 AM
Quote
Maar wie was jij dan ? Voortaan maar naamplaatjes op onze borst.............

..ik zat naast je bij de BBQ met de broodjes frikandel  


Tussen mij en Siemen in ?
Volgende keer dan toch maar naamplaatjes

..Ja die.
Volgend jaar maar naamplaatjes met ...forumnamen of toch maar de echte ;)

En Martijn heeft weer geweldige foto's gemaakt. Zelfs van een paar die ik niet eens heb kunnen spotten.

RCUPPER

Zojuist de prachtige foto's van Martijn bekeken, en dan begint het toch wel te kriebelen..

.. misschien volgend jaar maar eens de reis naar de 13de besteleendmeeting maken!
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

michelidds

#81
Heb na zitten genieten met de prachtige foto's van Martijn.

We waren trots als een pauw om mee te rijden.


Hier www.flickr.com/photos/michelidds/ kunnen jullie (een selectie van) onze foto's vinden.

Na twee jaar alleen te hebben lopen smachten, was het geweldig om er nu bij te zijn met onze eigen besteleend.  ;D
Volgend jaar komen we ook kamperen!


PS: Als iemand een groter bestand wil dan de lengte/breedte 33% verkleinde die ik op Flickr gezet heb, dan kan dat natuurlijk.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

gerard560

Quote from: mctommi on September 26, 2011, 01:37:29 AM
Quote from: azurblade on September 25, 2011, 21:03:27 PM
Al weer lang en breed thuis van een leuk en gezellig weekend.
We hebben het getroffen met het weer :)
Leuk om de gezichten achter de forumnamen te leren kennen met zijn of haar besteleend.

Maar wie was jij dan ? Voortaan maar naamplaatjes op onze borst.............

een smoelenboek topic is hier ook wel een oplossing voor  8)

gr gerard

2cvpieter

het was inderdaad een leuke meeting, en heb me zeer vermaakt en dankzij mctommi een prachtige originele stoelhoes gekocht, martijn dank voor de weer geweldige foto's

mctommi

Quote from: RCUPPER on September 26, 2011, 16:11:24 PM
Zojuist de prachtige foto's van Martijn bekeken, en dan begint het toch wel te kriebelen..

.. misschien volgend jaar maar eens de reis naar de 13de besteleendmeeting maken!
Oeps....zou je nog foto's sturen van de Teppaz eend........opa wordt wat vergeetachtig, al die kinderen ook.........drukdrukdruk
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

siemenazu

ook ik heb een verbrand hoofd hahaha

maar wat was het gezellig zeg!!! Ik heb tijd te kort gehad had graag nog met wat meer mensen willen spreken:(:(

verder was het top! alleen wat was  het koud s'nachs!!
azu beige
azu blauw
ak400 oranje

Francois

Ik vond het ook een erg geslaagd weekend! En mooie foto's van iedereen :)
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

MarcoAZU

Quote from: michelidds on September 26, 2011, 18:10:27 PM
We waren trots als een pauw om mee te rijden.

Jullie hadden ook alle rechten om trots te zijn, een prachtige auto! Grappig om er pas nu achter te komen wie er achter de berichten op dit forum schuilt! Ik zie het nu terug op de foto's!


Tags: