Author Topic: XF-66-03  (Read 4662 times)

Offline HADI

  • AU
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Re: XF-66-03
« Reply #15 on: July 04, 2017, 09:36:50 AM »
Om het verhaal wat completer te maken, wij hebben de 350 met een ambulance opgehaald.
Er was ook niet mee te rijden, alhoewel hij er een APK op had was er van alles mis.
Knipperlichten deden het niet en laten we het over remmen maar helemaal niet hebben, hij bonkte onder je handen vandaan.

We komen uit de buurt van Zutphen dus dat was ook te veel van het goede geweest, vandaar dus ook Burton.

Als we ook goed gegoogeldhebben dan is volgens de gegevens dit de oudste nog rijdende originele AK 350.
Hartstikke leuk en we gaan er goed voor zorgen.

Foto's volgen nog wel.
« Last Edit: July 05, 2017, 10:18:23 AM by HADI »

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2365
    • View Profile
    • CitroŽn AZU
    • Email
Re: XF-66-03
« Reply #16 on: July 05, 2017, 12:21:50 PM »
Klopt, het is de oudst bekende origineel Nederlandse AK350.
Er zijn er wel ouder maar die zijn later ingevoerd.
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Mťhari 1976
Ami 8 Service Tolťe 1977
2cvSpťcial (zdz) 1978
NYDP 450 1967

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2365
    • View Profile
    • CitroŽn AZU
    • Email
Re: XF-66-03
« Reply #17 on: September 25, 2017, 18:09:41 PM »
DSC_1048 by azu250, on Flickr
DSC_0856 by azu250, on Flickr
« Last Edit: September 25, 2017, 18:19:11 PM by CitroenAZU »
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Mťhari 1976
Ami 8 Service Tolťe 1977
2cvSpťcial (zdz) 1978
NYDP 450 1967

Offline HADI

  • AU
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Re: XF-66-03
« Reply #18 on: January 03, 2018, 19:33:14 PM »
En wat doet hij het toch geweldig goed, ook in de winter.
Ondanks dat er nog heel wat aan de achterkant gedaan moet worden , gaan we toch voor een taxatie.
Er word wel elke dag mee gereden dus je weet maar nooit.

Offline Bertje Beige

  • AK400 laag
  • ****
  • Posts: 282
    • View Profile
    • Email
Re: XF-66-03
« Reply #19 on: January 03, 2018, 21:09:25 PM »
Jullie enthousiasme is in ieder geval geweldig  ;D

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2365
    • View Profile
    • CitroŽn AZU
    • Email
Re: XF-66-03
« Reply #20 on: January 04, 2018, 10:32:59 AM »
Taxeren is altijd slim!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Mťhari 1976
Ami 8 Service Tolťe 1977
2cvSpťcial (zdz) 1978
NYDP 450 1967

Offline HADI

  • AU
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Re: XF-66-03
« Reply #21 on: August 21, 2018, 19:22:51 PM »
Even weer een update, hij is getaxeerd en het viel ons niet tegen.
En natuurlijk even een ander verzekeringetje eraan verbonden😉.

Sinds een paar maanden start hij slecht, we hebben het een beetje gehad met de trekstarter.
Dus sinds dit weekend er maar een startknop op gezet.
Niet zo leuk , maar beter voor de vingertjes.
Verder gaat hij in het weekend van de besteleenden meeting naar Boudewijn in Beesd voor een nieuw achterkantje.

Volgend jaar dus weer met ons eendje weer present.

Offline RCUPPER

  • AK400
  • *****
  • Posts: 713
    • View Profile
Re: XF-66-03
« Reply #22 on: August 21, 2018, 21:50:43 PM »
Goed om te lezen dat jullie nog steeds met plezier rijden. Boudewijn gaat er vast wat moois van maken!
Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

Offline CitroenAZU

  • Administrator
  • AK400
  • *****
  • Posts: 2365
    • View Profile
    • CitroŽn AZU
    • Email
Re: XF-66-03
« Reply #23 on: August 22, 2018, 14:11:16 PM »
Leuk dat ie wordt opgeknapt! Vergeet geen foto's te plaatsen ;-)
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Mťhari 1976
Ami 8 Service Tolťe 1977
2cvSpťcial (zdz) 1978
NYDP 450 1967