News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
36 Guests, 0 Users

Ribbel azu gezocht

Started by azurblade, October 24, 2011, 14:45:31 PM

Previous topic - Next topic

azurblade

Gezien mijn acadiane verkocht is en a.s. zaterdag opgehaalt wordt nu toch maar eens opzoek naar een echte azu.

Liefst een vroege dans son jus azu met ribbeltjes of het type erna met gladde kap.
Broerde techniek is geen probleem. Bij voorkeur met carte gris en/of papieren.

Wie weet er nog een te staan of heeft een gestrand project doe een Pbje.

Francois

op marktplaats staat er een, wel een beetje prijzig, en weet niet zeker of er van oorsprong een ribbelkap op zat?

http://link.marktplaats.nl/488664154
Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

RCUPPER

Ce n'est pas une fuite d'huile, mais une explosion de puissance

azurblade

Dank voor de snelle reacties.
Deze ribbel heeft van origine een gladde kap en stond aantal weken terug nog voor een fractie van de prijs te koop bij onze zuiderburen.

Martijn heeft er in frankrijk nog een foto van gemaakt.
http://www.flickr.com/photos/citroenazu/6137526232/


mctommi

Quote from: azurblade on October 25, 2011, 08:02:38 AM
Dank voor de snelle reacties.
Deze ribbel heeft van origine een gladde kap en stond aantal weken terug nog voor een fractie van de prijs te koop bij onze zuiderburen.

Dat noemen ze nou HANDEL !!!
NB. linksachter zit een oud wiel........zo'n grote uit de fifties :)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

mctommi

Azurblade; ik zou maar op le bong coing kijken, daar zijn ze nog betaalbaar ! Maar ja; wel effe ophalen uit F dan ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Francois

Citroën AZU EDF/GDF 1968
Citroën CX 25 GTI 1984
Mercedes-Benz L406/28 (L319) 1965

mctommi

#7
Nou, kijk eens aan Auke..........een echte ribbel AZU mèt ovaaltjes !!!!!!!!
Je moet wel de zwevende dorpels voor lief nemen ;)

Staat al een hele tijd te koop....... er zit wat werk aan, maar wellicht ziet het er erger uit dan het is. Laswerk aan vloer en voetenbak heb je toch 9 van de 10 keer, dat was al zo toen ze pas 10 jaar oud waren (pisbakkenstaal).

http://www.leboncoin.fr/voitures/203812464.htm?ca=12_s

Het is in de Dordogne, ik ken iemand die daar binnenkort heen gaat, maar ik weet niet of hij een auto mee retour kan nemen.
Het is ook niet al te ver van mijn franse nederzetting !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Er staat stiekem nogal wat in verborgen schuren en denk dat het eerdaags ook een ritje frankrijk zal worden.
Die belgische azu had ik nog niet gezien maar is wel een hele klus.

QuoteNou, kijk eens aan Auke..........een echte ribbel AZU mèt ovaaltjes !!!!!!!!
Je moet wel de zwevende dorpels voor lief nemen Wink

Echt een azu voor de 'zwevende' kiezer Tom  ;)...naja zoals je zegt als het enkel de bodem en dorpels zijn is het te doen maar de zijpanelen zijn met parkers of iets dergelijks vastgemaakt. Zou dat laatste de algemene toestand van de azu verklappen. Mocht ik een azu tegen komen nabij je nederzetting meld ik me wel even.

Leuk overigens dat de virtuele naambordjes zijn werk al doen  ;)

mctommi

Waar zie jij parkers ???
Ik mis slechts de zijbalkjes, hehehehe.......
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.


mctommi

Quote from: Geert on October 26, 2011, 08:00:09 AM
Even het kanaal over :

Al kreeg ik hem voor niks, dan nog niet :-(
Wat een draak van een auto met die ruit op die plaats.......
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Tja het is een ribbel AZU./.....
't is een kwestie van geduld........

mctommi

Quote from: Geert on October 26, 2011, 15:05:38 PM
Tja het is een ribbel AZU./.....

Dat heb jij hééééél goed gezien, hehehehehe :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

Die ramen kun je dicht lassen!
Ik heb inmiddels al veel ervaring opgedaan met het dicht lassen van gaatjes en gaten.
Mijn ervaring is : Hoe groter het gat , hoe gemakkelijker het is om het dicht te lassen!
't is een kwestie van geduld........

Tags: