News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
68 Guests, 0 Users

vakantie François 2011

Started by Francois, August 23, 2011, 12:14:26 PM

Previous topic - Next topic

michelidds

Wij hebben nieuwe (replica) ruitenwisserasjes gemonteerd, met flink wat vet. Werken (tot nu toe) prima en zijn waterdicht.
Ons replica kleprubber is wel waterdicht, volgens mij. Misschien omdat we ook een nieuwe klep hebben?

Telefoonnummer van de eigenaar van de AK350 uit Rodez is 0033 (0)565673964.
De man schijnt nu in Parijs te zijn, maar is rond 15 september weer terug.
Dan gaat Ton Grootkoerkamp bij hem langs om 2 DS'en te bekijken. Voor een geïnteresseerde zou hij ook de 350 kunnen beoordelen. Contactinfo Ton: www.campingladiege.nl
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

azurblade

..helaas is mijn frans zo slecht  :( misschien dat Ton hem kan beoordelen voor de liefhebber.

michelidds

Dat kan Ton vast wel, als je het hem vraagt.
Ik laat het aan jullie over om stappen te zetten naar Franse verkoper en/of Ton.
Ga er niet tussen zitten / verder moeite voor doen.
27 jaar na mijn rode surfbesteleend 08-02-EB met roodbonte gordijntjes, ben ik in september 2009 opnieuw gevallen voor een AK400!
Dochter Pim, schoonzoon Jeroen en ik hebben de campereend van wijlen Sjoerd Nicolaï opnieuw leven ingeblazen. Ze rijdt weer!

Tags: