News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
95 Guests, 0 Users

Villevans fyberglas body

Started by volkswouter, August 09, 2011, 19:01:31 PM

Previous topic - Next topic

volkswouter

Via de zoekfunctie kwam er niets naar boven en dus dacht ik : Posten maar!

http://www.villevans.co.uk/



mctommi

Het was niks, het is niks en zal dus ook nooit wat worden..............
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

björn

het is wel een bestel met opendak en veel opberg ruimte en waar bx stoelen in kunnen :D

mctommi

Beter een BX kopen dan, dat kost minder :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

Geert

och , toch heeft het wel wat .
Kun je een leuke camper van maken, zet je de body van een hy er bovenop voor extra ruimte .
't is een kwestie van geduld........

mctommi

Ik ruik een gevoel voor humor, hahahaha :)
Zag laatst een HY met een halve AK400 erachter, zoals ik ooit had, dat is ook wel stijlvol !
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

Die halve AK's zijn zeker leuk als aanhanger.
Wie weet dat ik er ooit in de toekomst nog één fabriceer maar dan wel van een slechte aca of ak400 want zou het eeuwig zonde vinden daar een goede koets voor in te zetten.

mctommi

Dat is zeker waar....mijn voormalige AK400 aanhanger was pas 7 jaar oud ofzo toen ik hem kocht, was een schade-auto geweest....
Ooit kocht ik de MB-21-74  om doormidden te zagen, gelukkig niet gedaan want de hele neus was ine perfecte staat, rondom de voorruit, voetenbak, bodemplaten etc. Ondanks dat die maar 400 gulden kosten heb ik hem toch maar "heel" gelaten.
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

of topic misschien maar die bewuste oranje AK zag er op de foto inderdaad niet verkeerd uit. Goed besluit hem toen niet door te zagen :)

Tags: