News:

17-19 september 2021 de 22e int. Besteleendenmeeting in Leersum!

Main Menu
48 Guests, 0 Users

Te koop op http://markt.2cv.nl/

Started by Dirk D, October 25, 2010, 19:36:43 PM

Previous topic - Next topic

Dirk D

Advertentie 14584 geplaatst op 25 Oktober, 18:27
Geplaatst door: Joao Smits  princejoao@hotmail.com  uit Haarlem

Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn besteleend te verkopen. Het betreft een AK 400 met hoog dak uit 1973
De auto staat nu al weer een tijdje stil en dat is zonde. het is een Bijzondere eend want ze loopt op LPG, zodoende kan je met de AK gerust 1000 km rijden zonder te tanken heel handig voor de persoon die, net als ik graag op vakantie gaat met de auto.

Wat is deze eend?"
-Motor 650cc uit een citroën VISA waardoor ze zeer vlot optrekt. Met 123 evo-ontsteking en alle modificaties van dien. Er is zelfs een setting voor het rijden op ethanol waardoor deze eend 20XX-proof is.De versnellingsbak is in 2005 gereviseerd en aangepast op de wat lagere toeren van een Visa blokje.
-Chassis op diverse punten versterkt nu +/- 6 jaar oud en nog lang niet op.
-De eend heeft een leuk dakdragertje en een verticaal geplaatste achterbank voor als je met meer dan 2 personen wilt reizen
-Safari-bumper voorop.
-2 hella Hallogeen H1 breedstralers en mistlamp achter)
-Voorbereiding voor radio (antenne, 2 luidsprekertjes, voeding, radio-bakje)
-Vorig jaar zomer de auto met roestwerende verf voor een tijdje bulletproof gemaakt, niet voor het winnen van de schoonheidsprijs, het gaat om het eendrijden is altijd mijn motto geweest. Kleur is donkerblauw.

Diverse onderdelen aan de eend zijn de afgelopen jaren vernieuwd, rekeningen ter inzage. De auto is altijd onderhouden bij garage 't Eendenest.

je krijgt er een ruime hoeveelheid onderdelen bij.

Ondanks alles staat de eend nu geschorst.
Kom een keer kijken! prijsindicatie 4000 euro
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

CitroenAZU

AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

azurblade

De AK in de verkoop en de AZU in restauratie of blijft alleen de 2cv6?

Om het koperspubliek te vergroten kan je hem ook te koop zetten op het 2cv forum en de eendenmarkt.  Succes met de verkoop en zodra er zich een nieuwe eigenaar meld dan zien hem of haar vast wel terug hier op het forum;)

Dirk D

Hoi Azurblade,
de ak is niet van mij hoor, staat te koop op www.2cv.nl/markt
ik wacht nog op de papieren van de azu.
Chassis is volgens mij geknikt. Als ik de papieren heb neem ik een besluit over restaureren of weer van de hand doen.
AK 350 1969, apk vrij
Acadiane 1981, daily driver
Acadiane 1982, in restauratie
Acadiane 1979, lockdown project
Dyane 6 1983, daily driver
Renault Estafette 1000 1971, camper

azurblade

oeps...lees het nu pas dat hij niet van jou is :-[ Was nog vroeg..zullen we maar zeggen ;)

Jammer dat je de papieren van de azu nog niet hebt. Zonder papieren is het een stuk omslachtiger de azu weer op kenteken te krijgen.

azurblade

Ditkeer in Nederland gespot.

Achterkant van je AK400 slecht? Plak deze erachter en je bent meteen vakantieklaar ;)


Advertentie 16884 geplaatst op 08 Juni, 14:53
Geplaatst door: Elhorst uit friesland

te koop een halve besteleend die omgebouwd is tot
slaapwagen. Bijbehorende een 2 pers bungalow tent die d.m.v een sluisje aan de slaapwagen vast komt.
door ziekte moeten wij afstand doen. We hebben er veel meetings mee beleefd.Alles is echt waterdicht en er ligt een goede matras in op maat gemaakt .
Lig oppervlak 140 bij 200.
voor meer foto's en informatie via email rita.elhorst@ziggo.nl
Doe een goed en serieus bod.


MartinAZU

te koop 05-YB-34
Ziet er vreselijk strak, :o uit ook de prijs?
Met reclame !
zie MARKTPLAATS   http://link.marktplaats.nl/568942164
Wegens bedrijfsbeeindiging te koop aangeboden besteleend 2CV AK 400.
Eerste uitgifte kentekenbewijs 1977. Originele kentekenplaat uit Frankrijk aanwezig. Dit model is standaard verhoogd en verlengd. Uniek exemplaar.
Geimporteerd uit Frankrijk september 2004. Van binnen en van buiten opnieuw gespoten en van houten betimmering voorzien. Stoelen opnieuw bekleed. Wegenbelasting vrij. In uitstekende conditie.
Allrisks verzekerd. Taxatierapport aanwezig.
APK tot oktober 2012
azu, azl3, ami6, panhard PL17

mctommi

#7
ahhhhh....uniek exemplaar.....verhoogd en verlengd ? Gewoon een dichte AK400 lijkt me ?
Gelukkig belastingvrij, dat scheelt je een lieve duit per maand !!! Een tientje waarschijnlijk :P

Ach ja adverteren is een vak.....fraai luchtfilterhuis ook, heb nog wel een metalen te koop voor de volgende eigenaar en ook nog wel een smalle koplampbeugel; geen gezicht die ronde oogjes die er bijna afvallen. Gelukkig zitten er wieldoppen op  ;D

Open zekeringkastje en losliggende spanningsregelaar, wat kan je anders verwachten voor dat geld, hahahahaha......
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

MarcoAZU

Dat je nog niet begint over de spiegels, de stoelen en het stuur  :D

Op deze auto horen trouwens vierkante koplampen, maar die heb je zeker niet in de aanbieding Tom (wie heeft het over verkoop trukjes!  :))

Het is allemaal aan te passen voor de nieuwe eigenaar, het is best een leuk ding!
Die teksten moeten er alleen weer af, dat lijkt mij vervelend!

mctommi

Quote from: MarcoAZU on June 25, 2012, 13:57:00 PM
Dat je nog niet begint over de spiegels, de stoelen en het stuur  :D

Hield me in.........jawel dat doe ik heel soms weleens.

Oh GUT JA, nu je het zegt, vierkante koplampen, 3e plank van links tweede van onder :P
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

azurblade

nu op 2cv.nl markt. Advertentienaam 'schuuropruiming'. Een origineel nederlandse azu-b. Opknapper. Wie red deze azu?

mctommi

Volgens mij staat er WRAK !!! Ben benieuwd wat het kenteken is....... op zijn website niks te zien, slechts een hele nette Spaanse AK400, ook leuk ;)
Na 32 jaar verzamelen nog in het bezit van Spaanse AK 350 1970, Spaanse AK 400 1975 (met reclame) en Franse posteend van 1977.

CitroenAZU

Heb al gemaild voor het kenteken en een foto maar helaas nog geen reactie...
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

engbokho

Zal ik het netjes zeggen? Het zijn papieren auto's...
Ooit: Azu-B 1971, Azu 1962, Azu 1960

CitroenAZU

Ik kreeg net een vriendelijk mailtje met het kenteken, leuk!
AZU 1970, (Belgische productie)
AK400 LAAG 1974 (Belgische productie)
Méhari 1976
Ami 8 Service Tolée 1977
2cvSpécial (zdz) 1978
2cv AZ 1969
NDP 350 1966
NYDP 450 1967

Tags: